Triatló B de Banyoles, per Víctor

.
 
El triatló de Banyoles m'ha tornat a fer veure que les proves de mitja i llarga distancia son moooolt respectables

                                       ( 2200 m Natació / 80 km Ciclisme / 20 km Cursa a Peu ).

Per començar, l'ambient es espectacular i a la vegada fa respecte, perquè com diu el Dani, veus mogollon de penya que vesteix molt pro i porta uns pepinos de bici que tiren enrera, i després a la hora de la veritat, tenen el mateix nivell que tu. Pero, no ho critico, al revés, està molt bé que la gent del triatló lluiexi les seves noves bambes, les supercabres o biceps...al final, quan veuen que en el nostre mono posa SPARTRIANS es deuen fer caqueta de la fina (o no Sualis, que em dius!?).

Desde l'Ironman, les proves han estat més curtes i estic nerviós, per veure si estic al nivell de les meves espectatives. No em vull fallar a mi mateix, necessito sentir-me igual de fort que fa un temps.

Com a cada prova, estudio el temps que puc tardar i em marco uns objectius. 

A natació, a la piscina, he entrenat diferent que d'altres vegades, incorporant series. Al penúltim entrenament faig una tirada forta  de 2.200m  i em cronometro...38 minuts. Ok, doncs a la prova vull fer 38 min, tot i sabent que puc perdre temps si em desvio de la trajectòria entre boies.


A la bici, em marco no baixar de 30 km/hora. Tenint en compte que les sortides planeres que faig ronden als 28-30 km/hora i que al Ironman vaig fer 28, penso que es assolible...no contemplava els 1000 m de desnivell!

Corrents, li comento al profe de spinning que aniré a 5 min/km, i em diu que m'apreti, que NO HAY HUEVOS a fer-ho a 4:30...jajaja...Doncs li dic que si hay huevos i em marco com a objectiu 4:30, tot i sabent que será difícil, mooolt difícil.  

Al començar la prova, va ser un cacao del copon. Casi 500 participants, tots dins de l'aigua en només 100 metres de llarg, estavem encaixonats. No sé que em pasa als 500 primers metres, ,no trobo la respiració correcte i no em sento còmode...pero poc a poc agafo ritme i començo a avançar posicions.
Quina merda, em donc conta que els arbits comencen a pitar i veig a molta gent, fent la diagonal i saltant-se la boia. Mes tard em comenta la Iris que va ser escandalós, que es veia desde lluny. Acabo a la posició 196 de 488. Just: 37:50 min. Objectiu 1 ok.

Transició, i a la bici. Agafao ritme de 35 km/h als primers 6 kms (es podia fer drafting en aquell tram) i em sento fort. El tema es que la gent, en bici está moooolt forta, i em comencen a passar...em dono conta que la gent utilitza acoples, cabres, i rodes amb un perfil molt cachondo i penso que haig de començar a pensar-hi. Es divertidíssim com en aquestes distancies, et piques amb la gent i els adelantaments son continuus. 
Acabo la prova bastant esgotat, pero tinc un objectu més al sac...32 km/h de mitja. 

Val. ara toca correr...dic toca, perquè estas esgotat i tens putes ganes. però penses...ostia...que els ciclistes que than passat vegin a la meva esquena qui som...de que estem fets..SPARTRIANS...SI SENYOR, penso amb el Dani i la Silvia que m'han donat forces el dia anterior, amb el profe que sempre m'apreta, amb el Saldes, amb qui he entrenat molt a Badalona...i faig els primers 3 kms a 4!!! Anava follat!!! i només pensava..vaaa adelanta als del prat...als de vic...vamooooosss...NABON CRACKEN SPARTRIAN FOLLEN!!!!!
Bufff...a la segona volta em cost mantenir 4:30 acabo fent 4:32...i a la tercera no em veig capaç...però just veig a la Iris m'anima desde lluny i apreto i torno a agafar ritme de 4:00!!! que grande!!!...
Finalment acabo el 90 del tram de carrera...joder...m'he follat a casi 400 nabon follen...

Per acabar sprintaco final a la meta i visca la pepa...prou de patir!!! Vull una birraca aixi de gran ostieeee!!
I ara cap a a Berga! 
Una abraçada Sparta

Comentaris

  1. La teva aptitud i actitud son inigualables Victor!!!! Tens cap de guanyador, ole tus webs!!!!

    NABON CRACKEN SPARTRIAN FOLLEN!!

    ResponElimina
  2. Delpi, et conec desde que tinc cinc anys (i tu quatre, perquè jo vaig repetir parvulitos.... jajajaja què lerdo deuria ser)! Sempre has tingut aquest caràcter indomable, t´ho ben asseguro. Els anys simplement t´han fet més pacient i savi, però mantens la mateixa pulsió per les coses que t´agraden i això m´encanta!!! No em faltis mai, amic! Sumes molt a la meva vida!!! You are a spartrian de pura cepa!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars