Triatló Garmin Barcelona 2011


Els Spartrians brillen a Barcelona!!!

Eduard simplement una paraula ESPECTACULAR!!!!
Categoria Sprint:

Pos 26 de 1204 Eduard Navarro Tot: 1:05:24 Nat:11:17 Bic:32:29 Cur:18:32

Categoria Olímpica Masculina:

Pos 295 de 1947 Daniel Sanz Tot: 2:15:47 Nat: 24:25 Bic: 1:04:48 Cur:41:38
Pos 702 de 1947 Adrià Gabarró Tot: 2:25:19 Nat: 21:45 Bic: 1:09:22 Cur: 49:10
Pos 1484 de 1947 Fausto Berini Fernández Tot: 2:46:34 Nat: 28:11 Bic: 1:16:55 Cur: 52:41

Categoria Olímpica Femenina:

Pos 84 de 172 Laura Nuñez Tot: 2:42:50 Nat:25:50 Bic:1: 15:57 Cur: 54:25

Una vegada més hem estat presents!!

Esperem les cròniques!!

Comentaris

  1. EL DIA DE LES ONADES I EL MAL ALS PEUS QUE NO SE'N VA EN UNA SETMANA

    Hola a tothom!! No us enganyaré estic encantat amb els resultats!! Encara no m'ho crec!! I senyors i senyora de l'Olímpic, simplement bestial!! Dani, Adrià, us diria que aquests 295/1340 i 702/1340 segurament s'acabin convertint en un 295/3500 i 702/3500, que les classificaciones encara són provisionals i falta molta gent per incloure! Per exemple, ahir a l'sprint només hi havia 800 i avui ja n'hi ha 1200. En qualsevol cas els vostres temps són els que són i estan de puta mare!

    Ahir vaig tenir l'opció de saber què se sent quan surts disparat cap a l'aigua en primer lloc... i quan una onada d'un metre et placa quan estàs saltant a l'aigua jajajaja!! La natació molt bé, no gaires òsties, aprofitant l'onatge a la tornada cap a la platja. Pel que em diuen els supporters que em venen a veure, calculo que surto entre el 10 i el 15, potser algún més, a menys de 2 minuts de cap de cursa (que era un bicharracoooooooooo).

    Passeig llarg cap a la transició. En un principi havíem de nedar a la platja de la nova mar bella, així que degut al canvi en l'arribada de l'aigua vam haver de córrer una miqueta més fins al box. Em trec bé el neoprè i em poso les botes btt sense els mitjons (botes mega untades de vaselina).

    Surto ràpid (crec que no em passa gairebé ningú durant la transició, i això és nou per mí jejeje) i començo a apretar per pillar un grupet de 4-5 que veig a uns 100-200 m. Els agafo al final del primer Km i ja no els perdo més.

    I aquí comença la caza y captura de los bikers!! Mare de Déu rodant a 45Km/h per la diagonal. Jo vaig donar 2-3 relleus de cortesia, que no volia morir!!!

    A final del segment em desenganxo una miqueta del grupet amb el que anava per descalçar-me. Calculo malament el temps i perdo potser uns segons preciosos. Lo bo és que no em passa cap bici, lo dolent, que s'allunyen els que van ser els meus companys durant 20 Km...

    Salto en marxa (vaig estar practicant a casa meva el dia d'abans jejeje) i començo a córrer descalç cap al box. I aquí viene el enchufe de adrenalina. Només baixar de la bici sento que una noia del públic diu "és el 12"... La puta d'oros!! Vaig entrar el 12 al box i només em faltava córrer!!

    Ningú i dic ningú (otra novedad) em passa a la transició. Vaig molt ràpid (m'he posat cordons elàstics a les Asics) i surto disparat. Això sí, només començar el segment (parlo del primer Km), em passen uns 10 corredors mínim. Intento no perdre de vista un corredor davant meu i començo a girar el cap al segon Km.

    En una d'aquestes em passa un paio i em diu "venga va tira" i no sé com però em motiva que te mueres i m'enganxo al seu costat. Em diu "ahí ahí vamoooos!". Aquell tio anava a 3'30" com a molt!! El vaig aguantar 500 m o una mica més, si arriba... Em va anar molt bé, ja que ningú més em va passar. De fet vaig començar a córrer al ritme dels meus perseguidors i a donar caça als de davant. A la recta de meta els 2 de davant meu es van disputar la plaça a l'sprint i jo vaig haver de fer el amteix, de controlar al que venia darrera (vam marcar el mateix temps però jo vag entrar abans jejeje). Arriba a ser més llarga la cursa i em pilla segur.

    Avui encara em fan mal els peus de la burrada de segment a peu. Mare meva, estoy roto!! Però també estic molt content i molt motivat per la temporada vinent.

    Una abraçada a tothom!

    ResponElimina
  2. INCREÍBLE!!!!

    HEU CONVERTIT ELS SPARTRIANS EN UN CLUB D´ÈLIT!!

    SOU ELS MILLORS!!!!

    ResponElimina
  3. Ostres quina passada!! Sou molt grans!! Ahir vaig veure el reportatge a l'esports 33 i flipava!! I pensar que l'any passat veia esl ciclistes passar davant de l'hotel a Barna i no sabia ni que feien i ara ho veig per la tele!! I tot gràcies a vosaltres!! Ajú Ajú Ajú!!!

    ResponElimina
  4. Hola a tots

    Triatló de propina per mi,ja que a la Laura li va tocar una inscripció gratis en un sorteig i vàrem “compartir” gastos pagant la meva inscripció a mitges.A més era el tercer olímpic per mi en un mes i m’agafava mentalment una mica cansat.

    Triatló molt ben organitzat amb molt d’ambientillo tri i uns quans pros rondant per allà.

    A l’aigua no vaig tenir grans sensacions però al sortir el Edu em canta “el 70” i m’animo bastant,el neoprè et fa volar a l’aigua.
    A la bici volas, és tot pla i hi ha molts pelotons.Amb tot,les curves i sobretot les de 180º et maten perquè t’obliguen a sprintar al sortir per no perdre el grup.Vaig anar enganxantme a tots els grups que m’arribaven però els acabava perdent fins que vaig trobar un company al km 15 amb un ritme similar i ens vàrem anar rellevant fins al final.Al km 20 m’agafa el Dani però a la primera curva ja l’havia perdut.
    A la carrera preu grata sorpresa, el genoll no em molesta gaire i puc anara agafant ritme,de més a menys i baixo dels putos 50 min que em desanimaven molt veure’ls a les clasis.

    Edu,sense comentaris,espectacular, i Dani amb un tiempazo de collons.El Victor amb mala sort al trencar ulleres i perdre xip, coses que et descentren molt,tot i això crec que acaba amb un temps similar al meu o sigui que chapeau.La Laura acaba més sencera que mai,enormus.

    Ens veiem a la transpirineaica !!

    Adrià

    ResponElimina
  5. No tinc paraules per dir res!! Espectacular nois i Laura, sou impressionants! Aquests temps fan molta pooooor!! Si no m'hagués agafat tant lluny us venia a fer de suport, us ho asseguro i ara només de llegir em quedo amb les ganes d’haver-ho viscut. Snif! Per mala sort, ahir al final no vaig poder veure el reportatge per l'Esport3 però el recuperaré!! i m'emocionaré segur!
    Em trec el barret!

    ResponElimina
  6. Quin orgull de ser el presi!! I com diu el Dani, aquest Club té una democràcia com la de Venezuela, així que ja podeu anar fent eleccions!! jajajaja (risa maligna)!!!!

    Olele, olalala, ser spartrià és el millor que hi ha!!!

    ResponElimina
  7. Sou molt i molt grans!!!
    Les dades són.....pa flipar!!!!
    Jo he començat aquest any, amb moltes ganes i molta il·lusió, i ja de bon inici, vaig voler fer el garmin, però un accident de trànsit em va trencar la preparació......però us asseguro que l'any que ve, sóc allà!!

    Enhorabona a tots els grans triatletes!!!

    ResponElimina
  8. Eduuuu!! Estamos locos??!! Quin tío!! Ets la viva imatge del Què representa la voluntat, esforç, superació... I un coquito malalt pels números!! EL MILLOR!! I els olímpics... Dani ponte a tener hijos que sino dejas a mi Álex muy atrás!! Felicitats a tots!!

    ResponElimina
  9. Presi!!!!

    Por fin hemos encontrado al crack que buscabamos!!!!!

    Edu como te dije ayer por tel, que no te falte de nada, sino hablas con el presi y lo arreglamos!!!

    Presi, lo dicho a la estrella del equipo a mimarla que además lo tenemos lejos y necesita mucho amor y cariño!!!jejeeje

    Muchas gracias Anna!!! pero en lo de los hijos, de momento no te voy a hacer mucho caso!! ejejej

    Un abrazo a todos

    ResponElimina
  10. JAJAJAJAJAJAJA sou la canya!!

    Anna que huena eres!! Jo només espero que el dia que salti a Olímpic sigui capaç de fer-ho la meitat de bé que nuestros triatletas seniors... Què com diu l'Anna, el loco de los números soy yo, i ja us dic que, en aquest cas, fer x2 a la distància no vol dir fer x2 al temps... A lo mejor es x3.

    Vosaltres us riureu però a mí em fa molt de respecte!! Què yo soy un chalao de lo quemo tó y tira p'alante però amb el doble de distància hauré de començar de zero, buffff.

    Merci pels ànims!! Ara, també us ho dic, per mí té molt més mèrit portar tres anys (ja van tres no nois i noies?) de constància, d'entrenaments i d'amistat. Que els moments de flaquesa, el hombre del mazo & company sempre apareixen i no sempre s'està igual de fort i motivat. Ressonen pel meu cap les sàvies paraules del presi: "que el invierno es mu duuuuuuuuro".

    Per tot això, per aquesta situació que encara no he viscut, ja que encara vaig endorfínic, els més cracks sou vosaltres!! Si d'aquí a tres anys continuo igual de motivat (o la meitat) em donaré per satisfet.

    Gràcies per haver-me fet un lloc entre vosaltres. Sempre endavant!!

    ResponElimina
  11. Bravo Dani super Spartrià! flipo pels temps de l'Edu! l'Adrià està pletòric! Victor malgrat els incidents prueba superada! Felicitats a tots!!
    Victor també has de fer crònica eh??que no hi han els teus temps.
    Un triatló gran però gran de veritat, tanta parafarnalia abans i durant... valia la pena. Ben organitzat i un agovio de gent relatiu, només a l'aigua vaig rebre algun cop de colze però jo vaig deixar anar alguna patadeta, jeje.
    A la bici, durant la primera volta bé, a les altres 3 voltes anava pendent de la gent, perque ens vam ajuntar molts i per adelantar era complicat i més amb les curves de 180º que hi havien!
    La cursa a peu era com l'any passat i ja tenia bon record ,és molt entretingut i va passar bé. Per tant va anar tot rodat i com sempre jo al meu ritme !
    Una abraçada a tots!!

    ResponElimina
  12. Hola a todos!
    Hacia tiempo que no miraba el blog, y ole,ole u ole...sois un alucine!! Edu!! tas muloco tio!
    Después de leer vuestras crónicas me cogido aún mas ganas de prepararme para hacer un sprint la temporada que viene!!
    Un abrazo a todos y nos vemos pronto!!
    El Lópes!

    ResponElimina
  13. Senyora i senyors participants del Garmin, us informo que ja han sortit els resultats definitius! No sé si haurà variat la vostra classificació final.

    Us ho comento per si hi voleu donar un cop d'ull. Salut companys!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars