PROPOSTES EDU SETEMBRE

Bon dia senyora i senyors nedadors de llarga distància del CT Spartrians

Després de dos dies de travesses per las meravelloses platjes de la Costa Brava (Colera i l'Escala) les sensacions (i em sembla que parlo per tothom) han estat prou bones!!

Aquest cap de setmana a alguns ens queda la Marnató de Cadaqués (6.7 Km) per tancar la temporada de travesses 2011... o no!! Deixeu-me que us tempti una miqueta...

http://www.marnaton.com/2009/

El proper dia 8/10 tindrà lloc la II Marnatón eDreams Garraf - Sitges'11. Y ojo, agárrate los machos perquè es tracta de 10 Km!!! Les inscripcions ja estan obertes (de moment hi ha 79 inscrits del total de 250 places estimades). La data límit és el 28/09 o quan s'ompli. L'any passat hi van nedar menys de 100 persones així que suposo que no hi haurà problema. L'import d'inscripció és de 50€ (no sé si després serà més car).

La meva idea és anar a la Marnatón de Cadaqués, fer-la i veure com ens trobem després. Raimon, tú i jo ens veurem aquest cap de setmana, estàs amb mí en què si ens trobem bé fent quasi bé 7 Km, de ahí a 10 Km ya no va naaaaaaaaaaaaaaa. Et sembla que ho decidim aquest dissabte tarda tot fent la birra-isotónica post-competició?

Animeu-vos!! Ah, i feu extensiu a tothom qui volgueu (Johnatan, CN El Cargol y algún otro que me deje). Aquí us deixo l'enllaç d'un vídeo de l'edició de l'any passat, per que us feu una idea i us acabeu de motivar (jo després de veure'l en tinc més ganes!!). Recordeu a més que es pot fer en parella (palista-nedador) i que us podeu anar turnant.

Així mateix, per als que no tingeu prou, us passo la URL d'una prova que tindrà lloc a Bareclona:

http://nedaelmon.blogspot.com/

Són 5.7 Km, de l'hotel Vela al Forum. Jo no hi seré perquè aquell cap de setmana és l'Astromad, però us ho deixo aquí per si us interessa.

Per cert, de cara a la Marnató del Garraf, si finalment us animeu que sapigueu que teniu casa a 10 Km de la sortida de la prova: la meva!! Tinc lloc per unes 4-5 persones, a part de mi mateix és clar.

Salut!!

Comentaris

  1. Aquest es el meu Edu!! mira jo no sé si m'hi apuntaré tot i suposant que després del Marnatón de Cadaka'sss tingués la meitat de la càrrega endorfínica a la sang que tu poseeixes pero aquesta es l'actitud OLÉ!!. Jo del 30/09 al 7/10 estic fora de viatge i no podré entrenar res de res però ho parlem i ho considero perquè ilusió m'en fa ara ja veure'm.. crec que em sentiré més a prop del RC de mi Alex que de Thor pero buenu... En fi, en parlem i Gràcies per la Oferta. Fins divendres a terres Dalinianes!!

    Raimonet del cul estret!

    ResponElimina
  2. Ole ole!!!

    Jo espero i desitjo torbar-me aquest cap de setmana després de la Marnató de Cadaqués perquè cada cop tinc més ganes!!!

    Raimon, mira't el vídeo que te endorfinarás que te cagas!!!

    ResponElimina
  3. L´Anna, la Georgina i jo us vindrem a rebre a l´arribada!!

    Raimon, tens molta classe dient-li a l´Edu que no! "Nada por aquí, nada por allá... y el Raimon no nada"... Quan em queda per apendre maestro jedai.

    ResponElimina
  4. Ho haveu vist? Ho haveu vist??

    http://www.diversport.es/trav_portbou_37.html

    Venga va, més bogeries. L'endemà de la Marnatón hi ha la travessa de Portbou jajajaja!! Vamoooooos, que us anirá bé com entreno pel triatló de Tossaaaaaaa.

    ResponElimina
  5. Per cert, havia oblidat el vídeo que us havia promès de la Marnatón de Garraf-Sitges 2010:

    http://www.youtube.com/watch?v=-DJ-s-eulm8

    Que huenooooooooo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars