18a Mitja Marató de Banyoles 2012


Hola a tots!!El passat diumenge dia 4 es va realitzar la 18a Mitja Marató de Banyoles, com no, a Banyoles.
Un dia guapíssim, amb una temperatura i humitat genial per correr els 21,3kms!!A les 07:30 hores vam quedar tots els que sortim a la foto, tots components del Flama-91 de l'Escala i vam ana junts cap allà!!Són tots uns cracs i uns amants de l'esport, ens ho hem passat molt bé!!Resummmmm.....em vaig posar cap a davant, a la linia de sortida per poder agafar un bon grup, i així va estar, els primers kms a 3:45 clavats i encara vaig baixar el temps a algún km, però també clarament vaig fer kms més durs i pesats per alguna pujada que s'ha fet molt llargaaaaaa... ( un total de 800 mts de desnivell positius, una mica trenca cames).Tot va anar força bé, tot i les molèsties a la cadera dreta, però els últims kms, vaig afluixar, quin mal al quàdriceps joeeeer!!Finalment vaig arribar amb un temps de 1h21min i 13seg. i a la 30ªposició ( 12é sènior masc. )de 831 corredors/es, una passada, quin ambient i que guapa l'experiència tot i que ara mateix no serveixo ni per...RES!!
Un bon entrenament per un paratge extraordinari de cares a les "half" que ja s'acosten.
Deixo l'enllaç del track on surten els parcials per km, desnivell, etc:
http://connect.garmin.com/activity/154779605

i la classificació:
http://www.cnbanyoles.cat/FitxersWeb/42652/20120304_atl_Res_MitjaBanyoles.pdf

Destacar a nivell personal la participació del segon classificat Marcel Zamora, un professional de les triatlons, un tros de crac!!

Per cert qui pugui i vulgui, m'he inscrit a la duatló de carretera de Banyoles i a la triatló B Banyoles.

Comentaris

  1. Ets un màquina Jaume!! Temps de crack!!! Pura classe!!! Enhorabona altre cop!!!
    Quin dia es el tri de Banyoles? Si puc vinc!!

    ResponElimina
  2. He anat a inscriure m i no queden places.era un bon entreno per getxo tenint en compte que es més planer.t hagués acompanyat!!!!! Llàstima!!!

    ResponElimina
  3. Joder els del triatló Banyoles van dir que ens avisarien! En fi, una pena.

    Jaume, un crack!! Aquest cap de setmana vaig fer la meva primera cursa de muntanya i vaig patir moltíssim a les baixades... 16.5Km a Plasencia (Cáceres) pero què dur!! No vaig poder fer res millor que 1h35' i tinc unes super-agulletes! La penya baixava com les cabres... Jo pujava molt bé, però les baixades no sabia agafar-les...

    En fi, que moltes felicitats pels resultats!!

    ResponElimina
  4. Edu, les baixades són molt dures i si la baixadfa és tèncinca, és qüestió de pràctica, a mi em passa el mateix baixo justet!!
    Moltes gràcies, espero que ens trobem a alguna cursa!
    Aquest diumenge hi ha duatló de carrtera a Banyoles per si us voleu acostar a animar!!
    Bona setmana!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars