MARXA CICLOTURISTA COMPLETADA AMB ÉXIT!



Al final unes 100 persones entre mountainbikers i ruteros que hem completat els recorreguts programats en un dia fantàstic. Finalment s'han recollit 799 €. Adjuntem còpia transferència de les donacions cap al Consell Comarcal.

Menció especial a Josep Antoni Escuredo que just acabat d'arribar dels jocs de Londres ens ha acompanyat un tall. També pel Càmping Les Dunes, el CC Esquenapelats de l'Escala i evidentment a tots els participants i "donants". El fons recollit va destinat al Consell Comarcal de l'Alt Empordà, en concret al Pla d'Ajunts pels afectats pel foc.
Cal destacar també la megapaella que ens varem menjar després i la marxa cicloturista alternativa que varen fer en Saldes i en Miguelito!!



Comentaris

  1. Hola!! Va ser una llàstima no poder venir!! Peró també col·laboraré a través de la meva colla de carnaval els Santornem-hi, i ho estem fent amb una guardiola que tenim a la barraca de la festa major on hi dipositem totes les propines i el diumenge l'obrirem per fer l'ingrés el dilluns.

    Fins aviat!!!

    ResponElimina
  2. Jo tampoc vaig poguer ser-hi però almenys vaig tenir la sort de gaudir de la vostra companyia durant la paella!! Sou molt grans, em va fer molta il·lusió veure-us la cara i que puguessiu coneixer la meva xicota.

    Adrià, novament enhorabona per la iniciativa, l'èxit i perquè les teves cames tampoco són tant petites al costat de l'Escuredo!!!

    Salut!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars