Zurich Marató de Barcelona 2013


Bon dia companyes i companys!

L'Olga i jo ja ens hem apuntat a la Marató de Barcelona. Hem estat deliverant si Madrid o Barcelona, i aquest any anem cap allà!! La meva primera marató sencera, doncs, serà a la ciutat comptal. Fa ilu!!

Ens hem apuntat aquesta mateixa setmana i pel preu encara hi ha menys de 10.000 inscrits. Però ojo!! Degut a la pujada de l'IVA que entrarà en vigor el proper dissabte l'organització també apujarà els preus de les inscripcions. Hi ha 3 trams, i si trigueu gaire us pot sortir per 84€ (i ara hem pagat 55€).

Deltrino!! Amos que això va per tú!! Jo m'he plantejat fer un temps entre 3h30' i 3h45' i l'Olga diu que m'acompanya. A veure si sóc capaç que son muchos metros!!!

Salut!


Comentaris

  1. Edu, que grande es verte publicando noticías como estas en el blog!!!
    Gracias por ello y por tus e-mails semanales ;)

    Es una propuesta tentadora, pero a mi la carrera en asfalto no me motiva mucho, espero poder coincidir en alguna otra prueba.

    Un fuerte abrazo

    ResponElimina
  2. Bueno, déjame que te tiente un poco entonces...

    Dentro de mis objetivos para la temporada 12-13 (no sólo en triatlón), se encuentra la incursión en larga distancia de carrera. A propósito del run, pues, he marcado una serie de competiciones en mi calendario:

    Oct'12 - 19K Cross Cuerda larga (Morcuera/Navacerrada)
    Nov'12 - 21K de montaña de Jarandilla
    Feb'13 - 21K de la Latina
    Mar'13 - 42K Zurich Marató Barcelona
    Jun'13 - 25K Carrera Pencona de montaña Aldeanueva
    Jun'13 - 80K Trail de Peñalara

    Menos el 21K de la latina y la maratón de Barcelona el resto son carreras de montaña (lo digo por lo de que el "asfalto" no te motiva), la mayoría no las he hecho. Las correré todas con mi chica. Desnivel mínimo, +1200.

    Si te animas a alguna ya sabes que en Madrid tiene casa. Hay dos que son en Extremadura, pero desde aquí son 2 horitas, y ahí también tienes casa.

    Un abrazo crack!!

    ResponElimina
  3. Edu!!!! Si señor!

    La he fet dues vegades consecutives i lamento dir que es molt probable que aquest any no la pugui fer.
    Es degut a que estic preparant un IRONMAN i el temps de recuperació segons el que m'han informat es de 3 setmanes, i em trenca els entrenaments.

    Però, m'ofereixo a fer part de la marató al teu costat per animar-te i poguer ajudar a no baixar el ritme.

    Un petó



    ResponElimina
  4. Sí senyor!! Pedazo de crack, un IM!! Jo això no ho veig de moment. Aquest any començaré a fer algo de llarga en running i potser cau algun mig, però un sencer no ho veig, em sembla massa...

    I tio, encantat de córrer amb tú a la Marató de Barcelona encara que sigui la meitat!! M'anirà de puta mare, tot i que ja aniré acompanyat els 42Km (l'Olga ve amb mi).

    Ets un crack! Motles gràcies!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars