Bon dia SPARTRIANS/ES!!

Com us he comentat alguna dia pel "WASAP", he estat entrenant aquests dies per les Gavarres, lloc una mica desconegut per mi, ja que porto pocs kilometres per aquests indrets tan macos.

He pensat en fer un recorregut conjuntament amb tots vosaltres perquè em fa molta il.lusió poder compartir amb tots vosaltres els nous camins que he fet fins ara. No pretenc fer una sortida competitiva, ni la més dura, ni la més maca...però si que és cert que hi haurà una mica de tot en quant a duresa i bellesa.És un circuit d'uns 18,6 kms, plens de corriols de baixada i pujada, de pistes, de bosc hombríbol amb antigues mines plenes de misteri i història...el Castell de ST.Miquel, amb unes vistes de la ciutat de Girona, Pirineus, de les Gavarres i l'Empordà dignes d'admirar i de fer una bona foto!!

Aquí podeu trobar el track que vaig fer ahir mateix.No us fixeu amb la velocitat, ja que algun tram el vaig fer caminant en companyia d'un bon amic i vam fer fotos per il.lustrar les paraules.

-Track : http://connect.garmin.com/activity/249174610http://

Us passo algunes fotografies perquè en tingueu una ideia del paissatge:

Com podreu veure a les imatges hi ha una zona de picnic barbacoa...així que en acabar podriem fer-ne una o bé anar a esmorzar a algun lloc.D'això ja en parlariem en quan ens posessim dacord en el dia i amb la gent que som. A veura quines dates ens va bé i com més siguem millor!!

Possibles dates del mes de desembre,dies : 15, 22,23,29,30 i 31.

----------------------------------- gener, dies : del 7 al 13...no recordo la data dels CINC CIMS!!

Es pot posposar a la data més adient per tots, però no deixem perdre aquesta sortida, us garanteixo un bon matí!

Feu difusió al blog i correus que no tinc els de tothom. Moltíssimes gràcies gent!!

Salut!!

Comentaris

  1. Hola Dani!!!
    Gran proposta!! Penso que pels que farem els cinc cims pot ser un bon entrenament, però sobretot una bona excusa per trobar-nos i per poder-nos conèixer aquells que no em tingut l'oportunitat de fer-ho. Conteu amb mi per qualsevol de les dates de Desembre, tot i que aniria molt bè el 15.

    Fins aviat i gràcies per l'iniciativa!

    ResponElimina
  2. UUUUUUUUUUUUUOOOOOOUUUUUUU!!!!
    Jaume, gran iniciativa!!! Coincidir tots serà complicadillo, així que la gent digui la seva i es fagi el dia que millor li vagi a tothom.

    Jo només puc diumenge dia 30 de desembre.


    Gràcies Jaume per la gran proposta!!! You are the best!!

    ResponElimina
  3. Podem fer la mateixa sortida en un parell de dies per qui vulgui i/o pugui.
    Alex un dia d'aquests el faré amb el meu germà, juntament amb dos amics més de l'Escala.Et passaré el dia i si pots vens!
    Animeu-vos que val la pena!!!

    ResponElimina
  4. Family! el diumenge 16/12 i el diumenge 30/12 son els unics dies lliures que tinc

    ResponElimina
  5. A Dani Sanz le va bien el 16/12


    Jaume, compres?

    ResponElimina
  6. Els meus pares fan 40 anys de casats i fem un dinar familiar el dia 16.

    ResponElimina
  7. Impossible competir contra això!!

    A mi només em queda el 30. De fet et proposo que tu posis la data i qui pugui s´adapti. Digues quin dia et va millor.
    Per mi no et preocupis, com bé has dit, podem tornar quan volguem!

    ResponElimina
  8. Ieeeep!

    Seré per Barcelona del 26/12 a l'1/1. Ja he parlat amb el presi i el mateix dia 26, com que coincidirem a La Palma, farem sortideta per la zona, escalfant els cinc cims!

    La idea és sortir cap a les 9-10 del matí, fer 1h-1'5h i així fer gana pel dinar! Sé que és complicat per les dates però l'Olga, l'Àlex i jo aprofitarem l'oportunitat.

    Qui s'apunti serà benvingut!

    Salut!

    ResponElimina
  9. Jaume gran proposta!!
    Jo aquestes festes no hi seré (hauré d'inventar-me entrenaments en asfalt... ecs!!)
    En principi només podria 15-16, però no em puc mullar definitivament encara... pq tinc temes a lligar abans de marxar.
    Em sap greu tanta indecisió... Però no oblido, i si hi ha una segona tanda pels despenjats intentaré anar-hi! Tant bona propaganda... la ruta deu valer la pena!!
    Confirmeu data quan la sabeu (no compteu el meu vot :(

    Edu, me gustaría salir con vosotros esas fechas (y enseñaros un poquito, lo justo :P) del 5cims, pero no estaré! Qué lo disfrutéis MUCHO!!

    Salut!

    ResponElimina
  10. Hola!!
    Primer de tot, gràcies per la felicitació!!
    Jo el 26 impossible baixar de Roses i tornar per dinar... Si surt alguna altra data jo encantat de venir!! I sinò ens veiem l'any vinent als Cinc Cims!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars