Trail Alt Empordanés 100%!

Bones festes a tothom!!


Avui he trobat una bona proposta de trail al meu poble (Roses)!! La cursa és el 04/05/2013, hi ha dues possibilitats, 24km i 42km. Personalment si sobrevisc als cinc cims dignament m'ho plantejaré molt seriosament (no cada dia fan una cursa amb cara i ulls a 100mts de la porta de casa...).La ruta de 24km l'he fet vàries vegades a peu i val molt la pena!! La marató pinta espectacle pur!! Però jo ni m'ho plantejo... Us deixo el vídeo perquè us empitoneu una mica...

Una abraçada i ens veiem l'any que ve a Corbera del Llobregat!!

Bon any nou Spartrianes i Spartrians!!!

Comentaris

  1. Buaaaaaaah!!!! Brutal!!!!!!! Gallina de piel!!! Quin regal pels sentits!!!! Estaré atent x inscripcions... que no coincideixi amb btt monegros marathon! ;D

    junts anem a més!!

    Salut!
    Xavi

    ResponElimina
  2. Coñññññññññññiiiiooooo que bo!! M'ho miro, a veure si he sobreviscut també a la meva priemra Marató... Juaaaaaaaa!

    Merci Capri!

    ResponElimina
  3. Vaig està parlant amb el presi del tema i vam coincidir que la inscripciò és cara... 30€!! Si us fa l'idea de correr pel mateix circuit jo m'ofereixo a montar un entreno amb dinar de cares al bon temps per a qui no vulgui o no pugui fer la cursa.

    Ja anem parlant!!

    ResponElimina
  4. Capri, just entrava al blog per contestar-te que finalment no em seria possible ser-hi per allà dalt el 5 de maig i em trobo el teu comentari, brutal!!!

    T'anava a dir que, tot i que no hi seré el 5, el cas és que del 26 al 29 d'abril (ambdós inclosos) seré a casa de mon cosí, a Palafrugell, i volia proposar-te una sortideta per part del recorregut. Però ja em dius tú que sí jajajajja! Bo bo bo!!

    Doncs això. Arribem (la xicota i jo) el 26 pel matí a Palafrugell. Potser el mateix 26 és masssa just, però tant dissabte 27 com diumenge 28 és collonut per fer el plannig de trail + dinar!

    Si et quadren les dates, diga'm el dia que et va millor i me'l reservo! És més, posa-ho al blog, a veure si s'hi apunten més Saprtrians!

    Però que bo!!! Salut Capri!!

    ResponElimina
  5. Hola Edu!!!

    Per mi el dissabte és perfecta! Podem fer la ruta que vulgueu, la part final de la maratò, pel voltant del mar, o la part inicial. Això ho podem decidir més endavant.

    Jo ja ho reservo ara mateix!!! Que bè!!! Ara no estic en el meu millor moment amb la p... lesiò del genoll però espero estar a tope en questiò d'un mes...

    Ja penjarè una entrada al blog i a veure si sòm uns quants i podem fer un matí Spartrià!!

    ResponElimina
  6. Capriiiii!

    Molt bones notícies doncs! Jo vaig una mica cardat amb una periostitis que arrossego des de fa un mes. Sóc pronador i és la típica lesió de pronador... El dia 25 em pillo les plantilles noves, a veure si m'ajuden perquè si no ho porto malament jajaja!

    M'apunto el dissabte! Genial!!

    Anem parlant quan s'acosti el dia. Tria el lloc més maco per córrer. Trobo que serà difícil escollir però, que per allà dalt tot és preciós!

    Agendat, doncs, dissabte 27 d'abril.

    Salut i merci!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars