IBIZA ULTRA TEAM


Bones!!!!
 Doncs l'experiència ha estat genial, hi havia ambient d'esport i companyerisme tot el cap de setmana .Ibiza ultra team consta de 3 disciplines natació, bici i running, cada una amb distància una ultra i una mitja. Com sabeu jo vaig fer la mitja de travessa mar obert pel paratge natural de ses salines a Eivissa, erem pocs ,uns 30 i la meitat dones! No podiem sortir fins que els ultras ,que van fer 11.600m ,passaven per davant de sa caleta on erem, llarga espera perque el vent del sud va començar a bufar i a aixecar mar. Un cop donada la sortida tot em va passar bastant ràpid, hi havien trams on no es veien bé les boies pero com que tenia sempre un grupet davant o al cantó, anava fent. Només vaig parar veure un gotet d'aigua en un avituallament .En els últims 2.000m tenia psicosis de meduses perque n'havia vist alguna que venia lateralment amb la corrent i això em va fer moure més els peus i arribar quarta de dones de la meva distància uns 4.600m, a 20 segons de la tercera, hagués pujat al podium a Pachá , allà es va fer el sopar i entrega de premis i després... Festaaa. Ara amb ganes de la pròxima travessa, I like it!!!

Una abraçada spartriana!

 Laura

Comentaris

  1. Laura, quart lloc!! BRUTAL!! Entre tu i en Jaume fotreu al Club amb els pros! Què gran ets!!

    M´han agafat ganes de nadar aquest any, així que preparat, ja saps que sempre segueixo els teus peus!

    ResponElimina
  2. Otttttttia Laura eres lo más!!!

    Vaig estar molt temptat d'anar-hi, però molt!! Hagués fet els 10.6 i la meva xicota els 70K del running, però no anava bé per calendari (masses competicions ja, massa pasta).

    Enhorabona per la classificació!! Ets una crack Laura!!

    ResponElimina
  3. Laura, estreno comentari amb tu des de fa mesos! A tots/es que sapigueu que estic per aquí, veient les entrades que publiqueu i els comentaris, però si que una mica out de tot perquè la feina ara mateix no em deixa gaire temps lliure.
    Però Laura: ets INSUPERABLE, impressionant! T'entenc perfectament amb les meduses, jeje jo també ho hagués fet. I pujar-me al pòdium de Pachà també! Però per això no cal anar a fer la travessa no? :-)
    Petons i moltes felicitats!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars