TRIATLÓ SANT FELIU DE GUÍXOLS 19/05/2012


Aquest passat dissabte 19 de maig de 2012 els Spartrians van tornar al seu origen, el triatló de Sant Feliu de Guíxols. Tot just una setmana després de Getxo, cosa que va provocar una reduida participació spartriana, però no per això menys important.

Es va aixecar un dia ennuvolat i amb algunes gotes de pluja a mig matí, però per sort el temps va aguantar i va permetre una prova que, tot i que fresca, va ser seca. D'entrada una petita crítica a l'organització i és què haver d'entrar a boxes a les 13:30h per no començar a competir fins les 17h (3a sortida) és una petita putadeta. Hores lliures, per tant, que van ser aprofitades per veure la sortida del primer grup de triatletes i fer un petit mos pre-prova, tot i que personalment jo ja havia dinat a les 12 del migdia (quines hores!!).

I arribada l'hora de l'inici, 3 spartrians, liderats pel macho-men Jordi Sualís (neopré jo? i que més!), criden ben fort el nom del nostre club, per recordar no tant sols que els Spartrians estan allà a la resta de participants, sinó també per recordar-nos a nosaltres mateixos que no estem sols, que tenim l'ànim i la força de tots vosaltres.

I cap a l'aigua: molt peus, moltes cames, algun cap, en definitiva molts problemes en els primers metres per mantenir una braçada uniforme i constant. Passats uns metres cadascú es va creant el seu espai i ja costa menys. Només destacar que l'aigua estava mogudeta i això creava, al menys a mi, algunes dificultats a l'hora de nadar.

Arribada a la platja, fora neopré, i cap a la bici. Personalment era la segona vegada que agafava una bici de carretera (la primera va ser el dia anterior i vaig fer ¡7km!), cosa que em va comportar alguns problemes. D'aquesta part de la prova em quedo en que a les pujades vaig avançar a bastanta gent, tot i que a les baixades em re-adelantaven. Necessito més quilometres de carretera!

I finalment la cursa a peu. Si bé les vistes des de la bici eren impressionants, em quedo amb la cursa a peu com la millor part, ja que tot i sent només 3 spartrians, ens vem anar creuant constantment i enviant-nos ànims i forces els uns als altres.

Finalment, la meta. Tant compenetrats estem els Spartrians, que una hora i mitja més tard de l'inici, vem arribar els 3 en un minut de diferencia, liderats per la incansable i sempre amb un somriure a la boca Laura, que tot i que corria sota la bandera d'un altre club, tots sabem que és una spartriana de cor.

Des d'aquí, felicitar als finishers Laura, Jordi (Sualís) i, perquè no, a mi mateix, Jordi (Parellada). I com sempre un gran agraiment per als supporters: Anna, Georgina, Adrià i Maria.

Comentaris

  1. Parellator estas que et surts,enhorabona pel triatló i ara a devorar kms de bici.Al Sualis que dirli,quin mascle!! Enhorabona a tots!!

    ResponElimina
  2. Família! Llàstima que el mateix dia tenia un compromís a Vilanova, sino m´haguéssiu tingut allà. De fet ja sabeu que estava apuntat i al final no vaig poder anar-hi. Molt possiblement no hagués pogut còrrer per la lesió, però hagués fet les dues primeres parts amb vosaltres segur. Aquest triatló és especial. És on va començar a nèixer el Club; així que no sabeu com em mola que quatre anys després encara hi hagi presència spartriana.

    J. Parellada: Sense haver tocat pràcticament mai una bici de carretera i allà vas estar. Enhorabona pel primer tri de la temporada. Estàs fort cuñao!!

    J.Sualís: Crec recordar que encara no saps el que és calçar-te un neopré a st.Feliu. Estic segur que tan els teus pares com els de l´Adrià us van encarregar a Bilbao; sino no m´ho explico. Pachi, si el agua sólo está a 14 grados!

    Laura: Ja saps que entreno per seguir-te els peus. Sang 100% spartriana. Un referent a seguir!

    Enhorabona a tots tres màquines!
    I com sempre, destacar la presència dels que fan la feina més important de tota la prova... els suporters! Adrià, Maria, Anna i Georgina sou lo millor de st.Feliu!

    ResponElimina
  3. Hola amics! Les meves impresions del dia del triatlo van ser de mandritis perque el dia no acompanyava gaire, però va ser arribar a la zona amb l'ambient i ja m'hi baig trobar bé, tranquila perque ja sabia el que m'esperava, no vindria de nou.
    La part de natació era moguda amb algues i mar revoltat, sobretot a la boia de més fora la bahia, vaig estar tota l'estona a una banda i no em van agobiar gaire. Després transicio i bici cap amunt, no recordava la primera pujada tan llarga, bufava aguantant i no vaig posar el plat petit, tot un repte per mi, ara em van passar quatre mil persones , arribant al pla ja va ser diferent alguna baixadeta a tope i ja em trovaba millor, mantenint la posicio fins al final.
    A la carrera amb sol i calor començava massa fort i em va venir flato, al baixar el ritme em vaig recuperar i a l'ultim sprint vaig adelantar a la noia que portava davant des del final de la bici... Això és un luxe per a mi!!!
    Mil gràcies a tots els que no hi ereu i els que sí ereu per aguantar i animar.
    Petons!!! Ens veiem aviat!!!!
    Laura

    ResponElimina
  4. Bon dia!!!

    Felicidades a los tres, la verdad que como Álex, yo también estaba apuntado, pero por diferentes razones me fue imposible ir.

    Me hubiese encantado estar en St Feliu ya que como dice Jordi, es un triatlón muy especial para nosotros. Espero que podamos coincidir pronto y compartir batallas.

    Me alegro mucho de leer lo mucho que lo habéis disfrutado.

    Enorabuena a los tres y un fuerte abrazo!!!

    ResponElimina
  5. Bonees equip!
    Quan el Dani em va dir que ell no hi anava, malgrat fa dos mesos vaig intentar inscriure’m, vaig pensar, aquest Sanz ja m’ha ensarronat un altre cop. Em va cedir la seva inscripció i fent-me el “ronso” pel fet que volia treure’m la petita pressió del cap vaig gaudir de portar el seu dorsal, el 556, per molt que em fes el màrtir, sabia de sobres que un cop a Sant Feliu si no participava em tornava boig, així que GRÀCIES Dani per la cessió i per descomptat GRÀCIES presi per fer el mateix (posar a disposició la vostra inscripció a altres que ho poguessin aprofitar). El Triatló de St.Feliu de G. és el bebè que va néixer fa 4 anys i és un orgull fer-me gran amb aquest esdeveniment un any més. Així que ja hi som again, anem a posar la bici (gran Klein de l’Adrià), el dorsal del Dani, la presència dels meus companys de batalla Laura (la indomable) i en Parellator a tope amb neoprè a tota vela i les cames fresques i fortes d’entrenament. Un cop més, vaig comprovar la bategada accelerada de pulsacions a les que et posa aquest tipus d’esport. I el nerviosisme previ abans d’entrar a l’aigua. Tenia molt clar que en poc més de l’hora ho havíem fet tot, uff quin estrès, que accelerat va tot i la penya vol acabar molt ràpid, cal disfrutar-la!! Sort, dels mega-suporters Adrià (la confiança que dóna el cabró), l’Anna i la peke Georgina, el tàndem perfecte per animar malgrat la soneta i la paciència, que cracks!! I la Maria, esperant amb il•lusió cada transició per traspassar un crit valent d’ÀNIM i un somriure amb cara d’orgull que no se m’esborra, uaaauu! Contentíssim d’haver-hi tornat amb tots aquests ingredients presents i els que no eren presents però sempre estan on tu hi vas.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars