HALF CHALLENGE MARESME 27/05/2012







Hola SPARTRIANS!!

Ja se que és molt tard, però no he pogut fer abans la crònica de la Challenge Half Maresme 2012, per falta de temps i de mitjans...

Dissabte es respirava un ambient calorós pel sol que apretava amb ganes i pel gran ambient d'atletes catalans, nacionals i internacionals que es trobaven per la zona!!

La veritat és que, arribar al passeig marítim de Calella i veura el gran montatge de carpes, fira, zona boxs, sortida de natació, arribada, etc, era per al.lucinar!! ( GETXO es va fer petit ).Després d'haver fet 4 pets de nervis en veura tot això, vaig anar a la zona expo on vaig recollir dorsals i bosses per preparar l'entrada a box amb tot el material, a punt pel diumenge.
Mmmmmmhhh!!quines ganes de fer la triatló!!Per mi era important estar bé ja que era puntuable pel campionat del món de policies i bombers i coneixaria a companys de feina que encara no havia tingut el plaer d'haver conegut.
A les 12:00 teniem brifing amb castellà a una cinema petit, dos carrers enrrera del passeig...i jo, com no, despistat com sempre a l'altra punta del mòn a la fàbrica on a la nit es feia la Pasta Party, esperant el brifing....ja podia anar esperant sota el sol potent que em desfeia la calva i els 4 pèls que em queden...jajaja quin desastre de tiu...total que em vaig posar ben moreno i sense brifing!!!!!
Una mica mosca pel meu despiste vaig decidir anar a dinar per un local de per allà...tot ple de triatletes acompanyats de familiars i amics...i alguns una mica al.lucinats....disfressats i amb el xip al peu, claaaaaar, no fos cas que el poguèssin perdre!!( jojojo ).
No m'enrotllaré gaire més sobre el dissabte així que dir que a les 14:30 hores ja estava fent cua per entrar la bici a box i dir que vaig fer una bona tarda a la platjeta i gaudint del sol abans d'anar cap a la Pasta Party, que cal comentar que va estar molt bé!!El menjar: Pasta a la carbonara o bolonyesa, amanida, pollastre, carn rebossada, fruita, iogurts, beguda (cervesa) i un grup que tocava molt bé, mentre es sopava!!
Després de sopar, a peu tranquilament fins la furgo i relax fins l'endemà....ZZZzzzZZzzzzZzzzzz.....
Nananaaaa...lalalalaaaaa....(melodia del mòbil)...que trist ho se...ja era hora d'aixecar-se i d'anar pitant cap al WC, menjar un platan i 2 galetes i beure aiguaaaaa!!
Entre una cosa i un altra ja era hora de sortir cap a l'aigua i en prou feines vaig poder sortir d'escalfar ( pipi ), que ja havia de sortir per arribar últim a la sortida!!
La veritat es que estava una mica nerviós i ja havien sortit els professionals i un altra grup. Nosaltres els polis i bombers vam sortir a la tercera sortida i a topeeeeeee els 1900 mts, amb unes onades petitones que no et deixaven agafar ritme i una mica de corrent que ajudaria a l'hora de tornar!!
No se ben bé en quina posició vaig sortir, segurament tot surt a la classificació, però bé, sobre la meva linia i amb bones sensacions, cagan llets cap a la carpa per fer la transició!!
Buaaaaaa quin mal a les cames però quina velocitat!!!!ës un circuit super ràpid i divertit amb algun puja i baixa que et fa riure quan baixes, però que el plores quan pujes!!jajaja!!Només dir que pel tipus de circuit, hi havia masses ciclistes i la gent anava a roda descaradíssims i els àrbits no feien ús de la seva autoritat sota el reglament...però bé, són així les coses del directe i jo vaig disfrutar i vaig fer la meva cursa ciclista tan bé com vaig poder i netament!!
Vaig arribar a la T2 tocadillo...quina calor!!!!buuuuffffff.....sort que vaig anar menjant i beguent, però l'esforç, la calor i el vent...va fer que tot sumés una mica més!!
SITUACIÓ CRÍTICA T2!!
Una vegada vaig deixar la bici al box i em disposava a agafar la bossa Run....el terra de parquet, moll pel pas de la T1 va fer que patinés amb les sabates de ciclisme.PAAAAAAAAMMMM!!!de culs a terra...rampes a les dos cames!!!quin mal, mal de veritat, em vaig quedar estirat allà fins que em van poder aixecar entre 3 i un jutge!!no podia ni caminar, el cul destrossat!!
En sentir al jutge dir "ahora llamo al médico" li dic, Por mis cojones que sigo corriendo, tomaaaaa!!!
Pues si, por mis cojones.....por mis cojones que casi em morooooo,,,,jajajja quina pàjara impersionant que vaig agafar, ni una sola ombra, pas a pas em feia mal el cul, l'esquena, quin patiment, no tenia forces.Quina impotència més gran, plorant, caminant, fins que vaig veure una llum que no era aquell SOL que em deixava mort segon rera segon....L'AVITUALLAMENT!!!!!!
Oleeeeee!!!només portava 5kms i semblava que portès una eternitat!!!Em vaig aturar mínim 5 minuts: pixar al WC, menjar i menjar fruita i gels i molta aigua!!!!Després de veure dos companys de batalla al terra un amb rampes i l'altra cridant tot sol que " esto lo acabo yo "...buaaaaa vaig dir-me: AIXÒ NO S'ACABA AQUÍ!!i vaig tornar a córrer com vaig poder, inclús arribant a anar a 5 per km, sabent que puc anar més ràpid...quina sensació més brutal i més sana de veure que tots podem patir i que tots podem pillar un mal dia!!NO SOC SUPERMAN!!
No paraven de passar-me, però cada vegada em trobava millor i sense voler ja només em faltaven 10kms i mig!!!La gent em va donar forçes no se com i vaig poder acabar la half a un ritme més alt, però això si, petadíssim i amb ganes de descansar un mes, que és el que he fet!!!

Per cert fa 4 dies vaig anar a l'osteopata....ja camino bé, però la sol.lució una mica desagradable per posar bé el coxis....el ditet al cul!!!( no he sortit de l'armari )!!

A partir de demà, torno a entrenar!!!!

Classificació: http://www.challenge-family.com/results/2011_BarcelonaHalf_Individuals_Male.pdfhttp://

Salut!!

Comentaris

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Jaume, mil gràcies per la crònica! Ole ole i ole!
    You are another one finisher!

    Impresionant tot el què he llegit, però el més destacable sense cap dubte és el remei de l´ostòpata! jajajaja!!

    El haver patit tant al final i haver-li posat un parell de pebrots encara fa més gran la teva llegenda.
    Ets un referent a seguir. Ens sentim molt orgullosos de poder compartir esport i amistat amb Aguilerman!
    Gràcies crack!!

    P.D: A veure si l´Eli envia una fotiki de les Medes i ens explica l´experiència. Encara que siguin quatre línies. A veure si l´animes!

    ResponElimina
  3. Otia master Aguilera!!!! Enhorabona per la cursa i pel resultat. Estàs fet un màquina!

    ResponElimina
  4. Jaume!!
    Siguo opinando lo mismo q siempre, eres muy grande, pero cada carrera te superas. Sabes q para nosotros lo importante es disfrutar y tu además de tus resulyados increibles en eso eres un crack.

    Espero volver a correr contigo pronto!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que graaaan nanu!! Aquell finde tots teniem el cap a Calella i vam notar part del plaer i del dolor que vas sentir però afortunadament el remei de l'osteopata no el vaig notar.
      Moltes felicitats!! Altre cop un half no és moc de pavu. Em mola molt que hagis estat a Calella gaudint del cap de setmana half, és la terra on hi he passat tota la vida en periode de vacances. Graande Jaume!!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars