TRIATLÓ SPRINT BANYOLES 16.06.2012



Després del patiment extrem de Getxo afrontava amb ganes un triatló curt el qual em venia de gust fer per tal de "netejar" una mica la ment.
Ens citem a Banyoles amb en Jordi Parellator molt abans per tal de viure el ambient (a la tarda corren els bons,a l'endemà els pros i hi ha paradetes i stands) i dinar tranquilament ja que el triatló és a les 16,30h.Organització de luxe, amb pasarela per saltar a l¡aigua, boies grans,moqueta per tot arreu i boxes amb gespa artificial, tot molt ben organitzat.
Dinem tranquilament i ens estirem un ratet a la gespa per relaxar,s'acosta la hora.Al entrar a boxes tenim el disgust del día, no deixen entrar amb btt i el Jordi es queda fora.Tot i això se'n va a entrenar pels voltants del llac.Mala sort, a la propera ho tindrem present.
Sortida a l'aigua sense neoprè.Em situo a la banda esquerre de la plataforma per fer el recorregut més curt posible.La plataforma és tan llarga que els 100 participants de la meva onada (400 participants en total) hi cabem en només 2-3 fileres.Sortida, em llenço i els primers metres encara me'n vaig més a l'esquerre, vull nedar sol sense que ningú m'emprenyi.Sense neoprè i amb l'aigua dolça no es flota tant però tinc bones sensacions i vaig de més a menys.Surto amb 13min18s parcial 95 i faig una transició rapida (por fin!!) sense tropesar ni encallarme amb res.Només començar la bici tinc bones sensacions,és pla i començo a adelantar gent fins que em pasa un tio i patapam!! a rebufo a tota llet.El recorregut té pujades i baixades i fa vent o sigui que em dedico a anar amb tot el que puc amb el vent a favor i xupar roda quan el vent ve de cara i fa pujada.Els 20 kms em pasen volant i arribo amb 37min09s parcial 207.Transició rapida de nou i començo a còrrer.Fa una calor terrible (35ºC) i entre el primer avituallament, intentar agafar el ritme i posarme bé la gorra ja m'ha pasat la primera volta.No vaig molt malament perqué no m'adelanta gaire gent i els que ho fan van a tota llet.A la segona volta em començo a trobar millor i vaig augmentat el ritme fins a entrar a meta amb 20min45s parcial 244.En total 1h11min.
Bones sensacions i amb ganes de repetir un altre cop a Banyoles pero amb el olímpic a finals de juliol.

Som-hi!!!!!
Adrià

Comentaris

  1. Adrià... mira que estic de bajon esportiu aquesta temporada, però no sé com ho fas però m´acabes motivant mamonàs!

    Enhorabona pel mega tiempazo! You are strong, man!

    Jordi... pensa que marxes amb algo més gran que un triatló, la sabiduria que t´ha donat el fracàs. El proper cop tens la bici del tete (Albert) a la teva disposició.

    ResponElimina
  2. És ben cert que dels errors s'apren més que dels encerts. A partir d'ara aniré adecuadament equipat. Quina rabia!!!
    Per sort el triatló no va quedar orfe d'Spartrians, que grande que ets Adrià!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars