SERTRI Madrid


Bon dia a tothom!!

Sento haver trigat tant en contestar... El passat dia 7/10 va tenir lloc a Madrid (Casa de Campo) l'edició d'enguany del SERTRI. Sobre 1.200 participans (que finalment vam creuar meta uns 900 entre homes i dones). Un sprint molt ràpid (tot ique no tant com el Garmin, a la postre el mateix dia!).

Tant l'Olga (Cañadas) com jo vam participar:


Comencem pels segments. El segment d'aigua totalment pla (jejeje). 1 volta de 750m al llac de la Casa de Campo, tirant-nos des d'un pantalà (aquestes són les sortides d'on puc treure més partit jeje). La bici, 23,4Km, 3 voltes a un circuit amb portet de 3Km molt puta, mu rompedor... I la cursa a peu, bé, de llis res. Asfaltat sí, però amb pujadeta. 2 voltes a un circuit de 2,5Km, meitat pujada, meitat baixada. Després de la bici, lo mejor!!!

I ara sensacions. Molt semblants a les del Garmin de l'any passat, potser una mica millors. L'aigua de puta mare (vaig fer el 8è temps d'entre tots els participants), la bici, bueno, per no haver sortit més que 10 cops aquest any, em vaig saber dossificar prou bé. I la cursa, gràcies a que vaig reservar una mica a la bici vaig poguer salvar els mobles per sota de 4'28". Resultat: 22 de la general, 14 de la meva categoria!!!! Juaaaaaaaaaaaaaasssssssssss!!!

I l'Olga flipeu nanos, flipeu!!! Primer triatló competitiu. Ha començat a nedar aquest any i tot just l'agost es va comprar la bici... doncs va quedar 23 de la general i 19 de la seva categoria! Com a nota remarcable va volar més ràpid que cap: va marcar el millor temps de cursa a peu, a 4'26" clavat (més ràpid que jo jajajjaja és una màquina!!). L'altre triatló que havia fet va ser el de la dona, mateix escenari, diferent distància (super sprint, cursa de 2Km), amteix resutlat (1ª, però aquest cop per sota de 4' el Km, jaaaarrr).

Per resumir, altre cop m'he deixat el millor triatló cap el final de temporada (deu ser que entro en pic de forma cap a l'octubre jajaja). Aquest ha estat l'últim triatló on veureu el nom d'Spartrians a la casella "Club" de les classificaciones. L'any vinent, com alguns sabeu, em federaré amb el club on entreno a Madrid, és lògic. De tota manera Spartrian forever!!! Dani, aunque me vista de lagarterana...

I és per aquest motiu, que ha estat el darrer triatló de la temporada, que he competit sota el nom d'Spartrians i perquè m'ha anat prou bé, per tot això us el dedico a tots vosaltres. Recordo quan vaig començar aquest camí, gràcies a la motivació de l'Àlex, del Dani, del Raimon... Recordo quan era incapàs de nedar 10 llargs seguits a la piscina, o quan corria i treia la llengua als 100m. Les coses han canviat, començo a estar una mica millor, i aquest procés d'aprenentatje el dec als Saprtrians. Gràcies per tot, companys!!

Ens veiem a les curses!!



Comentaris

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola de nou!

    En línea amb el que deia cap al final de la crònica, lo dels meus inicis... Vaig seguint els passos de tothom a través del blog i veig que hi ha sang nova!

    Aquesta reflexió va sobretot per tots vosaltres, els que us heu estrenat aquest any en alguna competició. Jo no sóc ni el Noya ni sóc ningú en el triatló, però si sé què és disfrutar d'una cursa, però més que de la cursa del camí que porta cap a ella. Per mi l'entrenament és la finalitat, i la cursa és la justificació de la competició (i no al revés!).

    Us animo a que estigueu molt empitonats com vaig veient al blog i que disfruteu dels entrenaments. No us aconsello que us marqueu fites de temps o posicions. De fet no us caldrà perquè si disfruteu dels entrenaments els guanys arribaran sols! Us ho asseguro!

    Molta sort en el camí doncs! Jo seguiré en la meva línea, seguiré pel blog, seguiré entrenant i penjant resultats i cròniques, i segur que ens trobarem en les competicions!

    Salut a tothom i molts Km!

    ResponElimina
  3. Edu, ja saps que el nom a les llistes és el de menys, you are a spartrian forever.

    Gràcies per les paraules i pel talent que desprens en tots els aspectes de la teva vida!

    Olga, lo mismo te digo!

    Se os quiere!!!

    ResponElimina
  4. Always alive, always Spartrian!!!
    Edu da igual lo que ponga en tu casilla de club, siempre seguirás siendo Spartrian mientras así lo quieras.
    Gracias a ti por todo!!!
    Sé que algún día volverás a tener Spartrians en la casilla club.
    Un abrazo
    SEMPRE ENDAVANT!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars