CURSA 11 KM MUNTANYA VENTALLÓ 20.11.2011





Resum d´en Jaume... vaig quedar tercer classificat desprès d'haber anat tota la cursa 2n, darrera d'un crac que va guanyar la duatlo de Núria aquest any, en Freixer de Bicis Esteve.vaig fer 43minuts, no recordo els segons i 11kms,200 metres.Va ser molt ràpida amb pistes forestals amples amb fang i basses d'aigua, però era practicable 100%, van sortir 2 corredors molt ràpid i 3 més jo inclòs i fins al km 3 no em vaig poder posar 2n que vaig poder aguntar fins als últims 50 metres...vaig acabar mort!



En Dani Rivera també va participar, quedant en una boníssima 24ª posició (53.57 min).















Comentaris

  1. Simplement sense paraules! Jaume estàs fet un fora de sèrie!

    Ull amb en Dani Rivera, que entrena a la foscor sense fer soroll. Enhorabona Dani, ets molt gran!

    ResponElimina
  2. Gràcies!!
    En Dani penso que anava a mig gas, que jo el veig fort quan entrena!!Jo hauria de regular una mica que l'any encara no ha començat i he de nadar, de moment suro a l'aigua,jeje!

    ResponElimina
  3. Pedazo de tiempos!!!!!
    3:55 y 4:49 en montaña!!!!!
    Acojonante de verdad, Ya se con quien no debo picarme , jejeje.
    Enhorabuena a los dos.
    P.D: Empezad a llevaros a entrenar a Alex que se esta volviendo un vago y luego no para de poner excusas :P

    Un abrazo a todos!!

    ResponElimina
  4. Joder...

    Això comença a seeeeeeeeeeer élite de la buena. Tio Jaume, pero t'u de dónde has salíooooooo!! Què crack!!

    Flipo, igual que el Dani, amb la gràfica del HR. Quasi bé per sobre de 180 des de quasi bé el minut 0... Si jo fes això tindria 3 minuts a 180-190 y la resta de la gràfica a 0 pulsacions. Molt bé, molt entrenada la zona anaeròbica.

    Bueno, Dani, a lo mejor lo que pasa es que ha entrenada tanto el umbral que en lugar de tenerlo en la franja 160-180 (como la mayoría) lo tiene en 200, y ahí lo tienes tan pichi corriendo a 180 en aeróbica baja jajajaja!!

    Enhorabona a tots dos! Jo el màxim que he aconseguit entrenant la carrera ha estat carregar-me els bassons, soleos, psoas i tensors varis... Cuánto camino me queda por delante!!

    Me encomendaré al espíritu de Chema Martínez y Fermín Cacho...

    ResponElimina
  5. Merci a tots, no esperava per res aquest resultat (no sempre acabaré així),no penseu que vaig sobrat, vinc de la bici i la veritat es que a dia d'avui encara arrossego el mal de cames.
    Mikel, Edu, Alex,..i a tothom que vulgui,hauriem de quedar algun dia que ens vagi bé i fer un entreno o excursió amb bici(BTT/crtera) o a peu, podria estar divertit.

    ResponElimina
  6. Edu, Dani... ara sí que us puc dir que us heu passat de frenada! No he entés res dels vostres comentaris... PEAZO FRIKIS esteu fets!!! jajajajajaja...

    Què grans sou mamons!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars