Triatlons Classificatoris pel Campionat d'Espanya


Bon dia a tothom. El xalao té una proposta per a tots els triatletes. L'objectiu final és tenir l'oportunitat de competir al costat dels veritables cracks d'aquest esport. Si a sobre algú es classifica... pos eso, que lo importante es participar.

Sé que molts de vosaltres esteu preparant Halfs a cascoporro, així que aneu sobrats per un classificatori Olímpic o Sprint. Dani, Adrià, Deltrino i tots els altres...

En la taula anterior hi figuren tant els classificatoris (4 primers, tot i que el 4at crec que és per xavals) com els respectius campionats, en cas de classificar-se (individual i relleus). Estan distribuits per tota la geografia, així que és complicat.
  • A Girona es celebra el triatló de Banyoles; l'any passat l'Europeu va tenir molt bona acollida així que aquest any l'han promocionat a Copa del Món.
  • Els de Madrid us queden més lluny però ja sabeu que teniu casa (la meva). Val la pena venir per veure l'ambientillo, que el classificatori coincideix amb una etapa de les Dextro World Series (Javi Gómez Noya, Alistair i Jonathan Brownlee, Ainhoa Murua, Marina Daimlaincourt o Paula Findlay).
Jo miraré de particupar almenys a dos (Banyoles i Madrid). En fi, penseu-vos-ho i molts ànims!!

Comentaris

  1. Vamossssssss!!

    Un dels meus objectius d'aquest any és fer el meu primer Olímpic. Com molts de vosaltres ja sabeu m'he marcat al calendari Sant Feliu i Pont de Suert.

    En paral·lel (s'han de tenir d'altres objectius jejeje) m'he proposat (no classificar-me pel campionat d'Espanya) participar en algun dels classificatoris i quedar més o menys bé (dins de la primera meitat).

    Animo a tothom!!

    ResponElimina
  2. jo estic molt verd en aquest tema i encara no he fet cap triatló, ni se com funciona...però aniré fent i espero estar amb vosaltres, tan sols sigui participant!!
    A topeeeee!!

    ResponElimina
  3. Jo he participat a triatlons on es competia per relleus, però no com a les cronos per equips del Tour (que també) sino 3 persones, cadascuna un segment. El testimoni que has d'anar passant és el xip. Ho vaig veure a l'Astromad i es vola!

    Jaume, tú que corres que te les peles, mira't al calendari si n'hi ha algún d'aquests. Busca't un nedador i un ciclista (o fes la bici i busca't un corredor, tant se val) i apuntat-t'hi!!

    Pot ser una bona manera d'iniciar-se, per veure la competició des de dins, i ja a la propera et penses competir tú sol.

    Jo no he competit mai en aquesta modalitat però en tinc moltes ganes! De fet, si trobes algún al calendari avisa'm i jo m'ocupo del segment d'aigua. Sólo nos falta uno!!

    ResponElimina
  4. Ostres Edu, molt bona ideia!!Ja en buscaré alguna, si no recordo malament en fan una a Banyoles i es pot fer per relleus, l'any passat m'ho van proposar per fer el BTT, però treballava.Si ho trobo us dic alguna cosa, per mi no hi ha problema correr o bici, nedar per mi és un mòn!!
    Salut i bona setmana companys!!

    ResponElimina
  5. compteu amb mi pel de banyoles

    ResponElimina
  6. Esteu sonats!!!

    Miraré d'estar en Banyoles, pero estic molt pendent de com evoluciona la temporada desprès de Getxo!!

    Fins ara

    ResponElimina
  7. Si és el mateix triatló del calendari d'aquest post, Banyoles és el cap de setmana del 16-17 de juny.

    - Jaume, jo sé que tú ens pots fer guanyar amb la carrera i/o la bici.
    - Jo sé que us puc fer perdre amb la carrera i/o la bici (...). Jo, d'ajudar, ho puc fer amb l'aigua (almenys a dia d'avui)
    - Adrià, quin és el teu fort? Nos lo jugamos a los chinos?
    - Dani, tú eres un tío bastante equilibrado, podrías ocuparte cualquier segmento. En cuál te ves más fuerte?
    - Raimon, sé que passes de competir en triatlons, però i si només és l'aigua? Un nedador com tú al club no es pot desperdiciar!

    A veure si s'anima més gent i formem 2 ó més equips!!

    Oooooooooooosti tú como això prengui forma!!

    ResponElimina
  8. Això, això fem pinyaaaaaaaa!!!!Ostres m'esteu motivant, ens ho passariem molt bé n'estic segur!!De seguit que tinguem data miro si tinc festa i si és així compteu amb mi!
    Dani, jo també hi seré a Getxo!és un gran repte que m'he marcat, ara falta fer inscripció!!

    ResponElimina
  9. GRANDE JAUME!!!!!!!!!!!!!!!!
    JO JA ESTIC INCRIT!!!!!

    Mira d'apuntarte d'hora abans de que sigui mes car!!

    Ja avisaràs!!

    ResponElimina
  10. Aquest any em sento més amateur que mai!! jajajaja... esteu xaladíssims! Com mola veure-us tan empitonats mamons!!!
    De moment aquest any em plantejo Duatló de Viladecans, Triatló sprint de St.Feliu, olímpic de Pont de Suert i algun taid. Tot lo demés sobre la marxa... travesses, tris, raids, dus, curses...

    ResponElimina
  11. Fareu pujar el club a primera divisió.. aquí n'hi ha uns quants amb molt de motor i ara també amb coneixement i experiència per fer les coses bé. El fondo perfecte, ganes, il.lusió i passió. Penseu que la temporada es llarga i el calendari exigent. El mèrit serà que mantingueu aquesta il.lusió el mes de juny i la feu durar fins a final de temporada, que no dubto que així sigui però ull!!. En fi, salut i força Spartrians!!

    ResponElimina
  12. Lo prometido es Deuda: ja estic apuntat als 2 priemrs triatlons de la temporada:

    25/05 - Triatlón de Madrid (distancia Olímpica)
    27/05 - Triatlón de Madrid (distancia Sprint)

    Estic a Grups d'Edad (tot i que per error primer m'he apuntat a Èlit). Tots dos són classificatoris per als respectius Campionats d'Espanya i formen part de les Competicions de Copa. A mueeeeeeerrrrrrrte!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars