CURSA DE MUNTANYA DE GIRONA 23 KM









Us passo la crònica, però no la faig jo, ja que val mes una opinió externa en aquest cas, però només dir-vos que vaig patir com mai....des del kilometre 6-7 amb mal de cadera, suposo, per apoiar-me sempre i carregar sobre la mateixa cama....
La crònica es de la web corremonts.cat:

“Posar-hi collons i sortir sota la pluja fins que les cames sagnin dels cops que t’has donat en caure al terra pel fang, i tornar-te a aixecar per continuar pujant…”. Aquestes paraules, extretes del manifest de l’skyrunning, són un clar exemple del que ha esdevingut la Primera Cursa de Muntanya de Girona.

Les pluges torrencials dels últims dies han convertit el recorregut de la cursa en tobogans d’aigua. Els corriols eren rierols, i els rierols eren autèntics torrents d’aigua. Els participants avançaven quilòmetre a quilòmetre entre el fang i els bassals, i en més d’una ocasió, s’han hagut de submergir fins la cintura. Pot semblar que estiguin bojos, però aquests bojos han estat capaços de convertir una adversitat en un passatemps. Si plou, millor.

• Distància: 23 km
• Desnivell acumulat positiu cursa de 23km: 1243m
• Desnivell acumulat negatiu Cursa de 23km: 1265m
• Desnivell acumulat: 2.500m


Iu Calvó 3hores 21min 06 segons - classificat num 251 de 272.


La ruta al wikiloc és: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2130022

Sobren les paraules en dies així, vaig acabar mort, moll i congelat però orgullós d'acabar tot i les adversitats!!!

Comentaris

  1. Iu, una altra demostració de... BE SPARTRIAN!!

    com diria l´Adrià.... està plovent... I QUÈ?!!!

    Enhorabona, això sí que ha sigut èpic!

    ResponElimina
  2. Iu ets un CRACK!!!!! Quins collons nano!! Comando Empordà a tope!! I ara aper la mitja marató de muntanya de Colera!! Algú més s'apunta??

    ResponElimina
  3. Això això!!!
    Dia 20 de novembre: Cursa Muntanya de Ventalló -11kms-
    Dia 27 de novembre: Cursa Muntanya de Portbou -15Kms-
    Dia 4 de desembre: Mitja Marató de Colera

    Jo ja hi sóc inscrit a totes tres, us animeu??
    Where is the limit Spartrians?

    ResponElimina
  4. Komando!!!
    Fins principis d´any no m´apuntaré a cap cursa, estic fet un flojucho corrent i si començo a entrenar ara, em conec i al març estic fins la pipa de còrrer.
    Amb mi compteu per curses de 10 km. Més distància em fa molt de pal i els meus genoll abuelísticos es resenten.
    Esteu a tope mamons!!

    ResponElimina
  5. Jo el 4 si, peró els altres dos findes els tinc ocupats! Encara no se com hi ha gent que es casa... jejeje Anem parlant!!!

    ResponElimina
  6. Bon dia!!!

    Iu, em podries pasar l'enllaç de la del dia 4??
    Potser m'apunto

    Moltes gracies

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars