II Duatló de les Gavarres!!



RESULTAS:

Jaume Aguilera Pos 5 de 139 temps: 1h 35min 20seg


El passat diumenge dia 18 es va disputar la 2ª Duatló de les Gavarres amb un recorregut de 4,8kms a peu, 21kms BTT i finalment 2kms més a peu!!
Feia casi bé un any que es va cel.lebrar l'altra edició on vaig patir una caiguda amb BTT, que a part de tallat el neumàtic vaig patir tres fractures a la mà.Per tant estava desitjant poder-la fer i disfrutar-la al màxim ja que l'any passat em vaig quedar amb les ganes!
Un recorregut una mica més dur que l'any passat, però més atractiu i divertit i molt ben marcat ja que aquest any no vam tenir els problemes de les plujes de l'any passat.
Una cursa molt ràpida, sortint a peu a fons arribant primer, però com sempre a la BTT perdent posicions, però disfrutant a l'hora que patint, per tornar a la recta final de 2kms a peu amb menys energia,jeje!!
Al final una 5ª posició!!Al podi uns cracs!!Jose Almendros, Arnau Julià( (Campió del món de Raids) i Oriol Canal.
Felicitats a tots els participants i a l'organització que s'ha currat un circuit acollonant i ha fet possible que disfrutèssim tots!!!
Fins la propera!!

Jaume

Comentaris

  1. Jaume, definitivament ets un crack!!!!

    Ja tens els 3 primers molt propers, segur que un dia d'aquest estàs al podi!!

    Felicitats

    ResponElimina
  2. Gràcies, de veritat que m'anima molt tot això i vaig amb ganes pq disfruto de les curses, de l'ambient i amb tots vosaltres!!Això del podi ho veig francament molt complicat i més amb les curses que faré ara, però la veritat és que estic bé sense podis,jajaja, no estic acostumat a això!!
    El que he de fer és posar-me les piles nadant que porto dos setmanes molt cansat!
    Una abraçacada i salut!!Fins la propera!!

    ResponElimina
  3. Mascle!!! Ens estàs acostumant malament!!! T´estàs sortint últimament!!! Enhorabona!!! Pura classe!!!
    Aquesta temporada espero poder compartir moltes aventurilles amb mono spartriàal vostre costat! Esteu que us sortiu i no sabeu com motiva!!!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats Jaume!!
    Ets el Messi del club....ens fas sentir poca cosa!!
    Salutacions des del Comando Alt Empordà!

    Presi!!! Aquest any repetim la cursa de Sant Josep??

    ResponElimina
  5. M'he inscrit a la mitja de Banyoles,algú s'anima?Crec que anirà bé de cares al tram a peu de Getxo!
    Gràcies pels ànims!!

    ResponElimina
  6. Jo aquell cap de setmana estic de viatge.

    Però al Duatló de Banyoles segur que vaig, crec que les distàncies son perfectes per entrenar.

    Estem en contacte!!

    ResponElimina
  7. Iu, st.Josep m´agradaria anar-hi. En principi compta-hi!!!! Trobarem a faltar al Capri!
    Jaume, Banyoles no posrà ser, estic de viatge de casament a Tenerife. Podria ser un gran entreno!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars