VI Triatló de Sitges


Bon dia senyors!!

El proper diumenge 6 de maig tindrà lloc el VI Triatló de Sitges, modalitat Sprint. Encara no s'ha obert la inscripció però hi tinc l'ull a sobre!

Així és, doncs, que aquell cap de setmana estaré per Barcelona. De fet des del 4 fins al 20 de maig. M'he apuntat a un curs que imparteix el CNB: Mongràfic de Crol. Adjunto link on vé més info per si algú s'hi vol apuntar (tot i així us ho detaqllo en una altra entrada del blog).

Aprofitaré la meva estada per fer el primer Sprint de la temporada! Espero poder coincidir amb alguns de vosaltres. De fet, si es pot competir per equips i us ve de gust, ens podem apuntar!! Dani, Del Pino, Sualis, Adrià, Presi i companyia, animeu-vos-hi!!

Com encara no hi ha el cartell, i per no posar el de l'any passat, us adjunto el circuit.

Salut!!

Comentaris

  1. Bon dia!! Aquest maig serà un mes carregadot, jo no vull confirmar si m'hi apunto però molaria a nivell d'entreno! merci per la proposta Edu, si estàs per les terres catalanes al març o abril digues algo que podriem fer uns entrenament a l'aigua de mar! uff quines ganes!!

    salut!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars