EXTREM MAN GETXO 13.05.2012


Cada cop queda menys pel repte 2012...

http://www.extreme-man.com/emgetxo/


CONFIRMATS
- DANI SANZ
- ADRIÀ GABARRÓ
- VÍCTOR DEL PINO
- ÀLEX CATALÁN
- ELOI RUART
- JAUME AGUILERA

-MIQUEL ARJONA
- JORDI SUALIS



L´ ANNA, LA LAURA I GEORGINA TAMBÉ HI SERAN ALLÀ PER VIURE AQUESTA AVENTURA!

TENEN PENSAT APUNTAR-SE:
- RAIMON GABARRÓ
- LAURA NÚÑEZ
- DAVID SIERRA

- ALÈXIA (DE SUPORTER)


Quants més siguem més riurem! A veure si algú més dóna el campanazo i s´apunta!

Comentaris

  1. Hola spartrians!!

    Mhe apuntat:

    Extrem man getxo
    Marato bcn
    Mitja marato bcn
    Duatlo viladecans (pendent)
    Cursa sant antoni (pendent)


    Coneixeu alguna altra duatlo de muntanya que sigui guapa???

    Petons

    ResponElimina
  2. Et recomano la duatlon de queralbs, pujada al puigma inclosa, es guapisima

    ResponElimina
  3. Que grande!!!

    Si no me equivoco Jaume tambien se ha apuntado, verdad Jaume??

    Que grande va a ser la fiesta del año!!!

    Un abrazo

    ResponElimina
  4. Dani, acabo de mirar los inscritos en Getxo y te confirmo que Jaume está apuntado!! TOMA YA!!!! Será una gran fiesta spartriana!!! OLE OLE Y OLE!!!

    Els què esteu pensant venir però encara no heu donat el pas no us ho podeu perdre! Sense vosaltres res serà el mateix!

    ResponElimina
  5. Estais loquisimos!!!!!!!!
    1900 , 80, y 21!!!!! De verdad que estais fatal!!!
    Por supuesto ire a animaros, porque ni me planteo intentarlo.

    Alguno se atreve a pronosticar tiempos??

    Un abrazo a todos

    ResponElimina
  6. Brutal!!!Serem molta colla, no m'ho esperava serà genial, nomès de participar i estar envoltat d'Spartrians valdrà la pena viura aquesta experiència!!Jo no m'atreveixo a fer pronòstics, però això si, vaig a passar-ho bé!!
    Per cert, una colla de l'Escala volem organitzar una Ironmen "pirata" de cares a l'estiu.Ja estem mirant el circuit de bici i a peu, a mar segurament fariem la travessa d'Empúries fins a la platja de Riells. L'objectiu és ajuntar-nos tots els que poguem i fer aquesta bojeria sense presses, amb ganes de passar-ho bé, superar-nos i coneixe'ns una mica millor, bé qui diu una mica millor....molt!!
    Quan la cosa estigui més madura us faig arribar les novetats!!

    ResponElimina
  7. Per cert Victor, una duatló de muntanya que és molt maca, exigent i que hi ha molt bon ambient i molt públic és la Duatló de Bellmunt. Si no recordo malament es fa al mes de setembre.
    També recomano un Raid a la Seu d'Urgell anomenat "ESCANYABOCS", és popular i és divertidíssim, es pot participar per equips i individualment!

    ResponElimina
  8. Jaume, serà una experiència superdivertida! Ens cagarem a les calces tots junts i això és la màgia spartriana... que mai un es caga sol!!! Sempre hi ha un spartrià per aixugar-li el cul!!

    BE SPARTRIAN!

    ResponElimina
  9. Jajaja, ja m'ho penso que ens hi cagarem a les calces, ja riurem ja!!

    ResponElimina
  10. Cabroneeeeees... Raimon, tú què hi dius?

    ResponElimina
  11. "In the Getxo..."
    Si m'ho puc programar bé, compteu amb mi per animar-vos al màxim i fer el reportatge fotogràfic. Les distàncies fan poooor!

    ResponElimina
  12. Yo pronostico que mi tiempo solo puede ser uno!!!

    El que tarde en llegar a meta o palmarla en el camino!!!!!!

    JJEJEJEEEJE

    Un abrazo

    ResponElimina
  13. Spartrians,

    De moment som 8 inconscients els que ens hem apuntat, als que li hem de sumar les supporters que ens acompanyaran.... BRUTAL!! I encara falta algun indecís/a per confirmar... ESPECTACULAR!!

    Després de parlar una mica amb tots, us comento com està tot el tema de dormir...


    ADRIÀ + LAURA (HOTEL QUE PROPOSA ADRIÀ)
    ANNA + ÀLEX + GEORGINA (HOTEL QUE PROPOSA ADRIÀ).

    ELOI (DECIDIRÀ SI VE A L´ÚLTIM MOMENT DEGUT A UNA LESIÓ. ES QUEDARÀ A DORMIR A CASA D´ALGUN COLEGA)

    VÍCTOR + NÚRIA (CÀMPING). LA NÚRIA ENCARA NO SAP SI VINDRÀ.
    DANI (CÀMPING)
    SUALIS (CÀMPING).SI, SI, HO HEU SENTIT BÉ EN JORDI SEGURAMENT TAMBÉ S´APUNTA!! GRANDE JORDI, GRANDE!!!!

    JAUME (FURGO)

    MIGUELITO (????)
    GEMMA (?????)
    ALÈXIA (????)
    RAIMON (????)
    YOLANDA (????)
    DAVID SIERRA

    No sé si em deixo algú.

    L´Adrià, la Laura, l´Anna i jo reservarem l´hotel en breu. Les condicions econòmiques les trobareu en e-mails anteriors.

    Els que busquin algo més econòmic que es posin en contacte amb el "komando càmping" i us expliquin com funciona el tema. Jordi, envia una mica de info del càmping perquè la gent que falta per decidir tingui més informació. Bona opció pels qui no es vulgui gastar pasta.

    Cada cop estic més motivat!!!! Quina il.lusió em fa viure aquesta experiència al vostre costat!!!
    No sé com arribaré d´entrenat o desentrenat a la fita, però us asseguro que a il.lusió no em guanya ningú!! Tampoc sé si ho acabaré o no, però recòrrer el camí al vostre costat ja és el millor triomf que puc tenir!!M´ho estic passant teta entrenant, així que jo ja he guanyat, us ho asseguro!!

    ResponElimina
  14. Perdoneu que hem fiqui pel mig,però acabo de publicar al meu blog les fotos d'avui a st. pere de rodes amb vosaltres si les voleu veure o descarregar el meu blog és el seguent:
    BIKESKENAPELAT.BLOGSPOT.COM i el feisbuc és PERE GARCIA ALBUJAR .
    Gracies per tot. Un abrizo¡¡¡¡¡.

    ResponElimina
  15. Cap problema,aquest blog es de tots i per tots, sempre serà un plaer llegir-te!!

    ResponElimina
  16. avui el Jordi Sualís m'ha comentat ho del mig iron man, i m'ha dit que mirés el blog, i per flipar. Si vaig serà per donar suport i per fer uns montaditos.Físicament no estic per fer mig iron man. Sou molt grans!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars