Castellfolit de la roca

Buenos días,

¿Alguien se anima a apuntarnos a este duatlón?

Data: 11/03/2012
Lloc: Castellfollit de la Roca
Tipus: -
Distància: 5 Km. Cursa a peu. / 20 Km. Ciclisme. / 2 Km. Cursa a peu.
Observacions: Circuit Català-Lliga Clubs-C.N.C. per Categories
Horari:
Organitzador: Club Triatló Castellfollit
Límit total de participants: 400
Màxim participants no federats: 40
Inscripcions abans del dia: 08/03/2012
Informació adicional: Campionat Nacional de Catalunya Absolut
http://www.triatlo.org/MesInfoCompeticio.aspx?numero_car=1226

Lo tenéis cerquita de casa, si alguien se apunta que me lo diga.

Un abrazo

Comentaris

  1. Dani, este invierno me vereis poquito en pruebas. Aprovecho para entrenar lo máximo que puedo y ya está (que es muy poco, 3 días a la semana como mucho). De hecho este año sólo tengo pensado hacer: Getxo, Pont de Suert y St.Feliu (este último si las fechas no coinciden con Getxo). Eso sí, en verano intentaré hacer más de una travesa de mar, que me encantaron todas las que hice el año pasado.
    Tampoco descarto un par o tres de raids (se lo tengo prometido a mi parja de baile, Miguelito).
    Aunque no descarto nada,ya que si en el último momento me apetece o me convencéis lo haría, en principio estaré poco activo en cuanto al circuito de duatlón y triatlón. Como ves, estoy "cumba" total.
    Por cierto, Jaume me dijo que desde el Ayuntamiento estaban pensando organizar una triatlón en l´Escala... no nos la podemos perder!!
    Por cierto, de aquí a nada tenemos la cita de Viladecans! Me apetece mucho participar allí, lamentablemente no por lo preparado que estoy, sino porque participamos varios spartrians y encima se inician varios colegas! Seguro que nos lo pasamos de puta madre!
    Por cierto, todo este rollo es para decirte que en principio no iré a Castellfollit. Aunque ya sabes que soy muy facilón y siempre dejo la puerta abierta.
    Un besote!! Mil gracias por la propuestas! No dejéis de proponer nunca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es el tipo de prueba que me apetece un monton hacer... Pero me extraña mucho que pueda asistir.
      La distancia y el trabajo me lo impediran seguro. Pero si por casualidad me acerco a las tierras catalanas por esas fechas te aseguro mi participacion!!!!

      Alex en ese calendario tuyo que has expuesto , te falta alguna carrerita conmigo :)

      Un abrazo a todos

      Elimina
  2. Jo per aquesta data treballo...però el dia 25/03/2012 fan altra duatló de carrterea a Banyoles!!
    Us poso algunes de les curses que puc fer a veura si algú s'anima amb mi:
    - Duatló de les Gavarres 19/02/12
    - Triatló sprint Blanes 29/04/12
    - Triatló Internacional Banyoles 29/04/12
    - Getxo evidentment el 13/05/12
    - Triatló Sprint Mataró 02/06/12
    - Triatló Puigcerdà o de l'Escala el 30/06/12
    - Triatló Olímpic de Tossa de Mar 15/09/12
    * Depenen de les vacances que em donin a niré al juliol a Tenerife que fan els europeus de policies i bombers 2012 i sinò al setembre aniria a Menora a l'Extrem man, això encara no ho se fins que em diguin el periode vacacional.
    Això en quant a triatlons i duatlons, segurament alguna no la faré i ho cambiaré per alguna de ciclisme de BTT o carretera que de totes maneres us ho faré arribar!!
    La temporada és molt llarga i només de donar un cop d'ull he quedat mort, així que piano piano que començar la casa per la teulada no es plan!!
    Una abraçada a tots!!

    ResponElimina
  3. Rectifico la de Blanes que és el dia 22/04/12

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Ostres Jaume,

    Pots fer-me el favor d'anar-me avisant conforme et vas apuntant. T'ho dic perquè segur que alguna d'aquestes vaig amb tu.

    Estem en contacte.

    Dani

    ResponElimina
  6. Al de les Gavarres ja estas inscrit??

    ResponElimina
  7. OK, si ja aniré diguent allà on vagi!!Al de les Gavarres encara no soc inscrit!demà o dissabte m'ho miraré, l'any passat vaig caura en aquesta,i vaig estar 2 mesos de baixa, aquest any aniré amb més seny!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars