DUATLÓ DE BLANES 12.02.2012

Bones cracks!

Aquest matí m'ha trucat el Carles (el meu colega de les muntanyes maresmenques), el que vam trobar a Pont de Suert entrenant amb la bici de carretera Cata. El Dani el coneix d'antigues festes marranes.
M'ha comentat que el club el qual defensa els colors (Club Triatló Blanes), amb el qual vaig fer un entrenament de piscina fa dues setmanes (no em digueu xaquetero cabrons que jo tinc sang culé, cor català i medul·la Spartriana) té una filosofia mooolt similar a la nostre. Doncs bé, organitzen el primer Duatló a Blanes el diumenge 12 de febrer, adjunto l'enllaç, son només 14 euritos i butifarrada final. Es farà a la Ciutat esportiva de Blanes. Si ho veieu convenient afegiu-ho al blog, si no, si voleu, ho podem enviar per e-mail a qui pugui estar interessat.
Per altre banda, les properes setmanes començaré a moure el tema de les donacions per la Fundació Comtal amb les entitats que tinc contacte (Tennis Malgrat, Club Waterpolo Can Dragó), si ho promovem guai segur que arribarem als 1000 euritos entre tots.

Salut fieras i força entrenament! Bon finde!!

http://www.triatloblanes.com/

Jordi

Comentaris

  1. Jordi, tot febrer estic full. Tinc els findes d´aquest mes per fer el trasllat, posar parquet, montar mobles, etc. Torno a viure al piset i només disposo dels findes de febrer per fer-ho tot. Amb la nena tot es fa més lent que abans.
    Recordo el teu colega.... molt ben parit i estava molt en forma! Estic segur que la duatló és una gran proposta per tenir en compte per tots nosaltres... bueno, bonito y barato!
    Gran proposta! Tinc ganes de veure´t!!!
    Gràcies per moure el tema solidari de la Fundació.

    ResponElimina
  2. Bon dia Sualis,

    Por mi sería una maravilla, pero ese fin de semana estoy fuera.

    Que putada

    ResponElimina
  3. Pot ser que m'hi inscrigui, per dates em va bé!!

    ResponElimina
  4. Bones Jaume, t'animo a que t'incriguis, pot estar molt bé! Aquest diumenge farem el recorregut de btt amb 3 colegues, quedarem a Blanes entre les 9:30 i les 9:45 al pavelló esportiu. Si t'animes truca'm 665900199.

    Salut!

    ResponElimina
  5. Hola Jordi!!
    Aquest diumenge no puc quedar perquè treballo, però ara faig l'inscripció de la duatló.
    Quan hagis fet el recorregut fes-nos cinc cèntims del tram BTT, espero que no hi hagi gaire desnivell!!
    Per cert el dia 19 de febrer també hi ha la duatlo de muntanya de les Gavarres, a veura si us animeu!!

    ResponElimina
  6. Jo crec que vindre al de les Gavarres.

    ResponElimina
  7. Bones tardes amics tots!
    Finalment ahir no vam fer el recorregut de la duatló de Balnes per motius que la zona del maresme incita molt a la gresca i vam descuadrar horaris amb els que haviem quedat, per tant vam acabar fent un recorregut molt bonic i nevat per la zona de Calella, Pineda (Montnegre), tot i així, no crec que sigui gran desnivell de cara a aquest diumenge i serà prou asequible. Vamoos! que la muntanya està preciosa!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars