Adhesius

Hola a tothom!!

Com que ja puc tornar a agafar la bici vaig pensar en tunejar-la una mica i se'm va ocòrrer fer un adhesiu amb el logo Spartrià (per intimidar més que res... ). Un cop vaig mirar vídeos al youtube rotllo: fabrica tus propias pegatinas,... vaig decidir anar a una copisteria a preguntar quan em costaria i per sorpresa meva valen molt poc... L'idea és que quantes més en faci més barates són i havia pensat en fer-ne per qui en vulgués. Jo me'n posaré una a la bici i una altra al cotxe. S'han de demanar de deu en deu, i perqué us feu una ide 10 adhesius de 7cm sortirien per 8€ tots i 20 per 15€ és a dir com a molt cares 0,80 centims la unitat!!!

Per tant digueu-me qui en vulgui i així els demanaré quant abans millor ja que ara a l'Agost, com ja sabeu, tot es relaaaaaaxa una mica...

Fins la propera!!!!

Comentaris

  1. Hola Capri,

    Em sembla una molt bona iniciativa i evidentment pots sumarme a l'hora de demanar.

    Estem en contacte.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars