Spartrians al triatló de la Vila.

Fa tres anys vaig començar amb les Triatlons idesprés de fer la Sprint de BCN, he pogut veure un progrés molt gran. Vull expressarles sensacions:
A l’aigua: A la sortida no em vaig agobiar pels cops, al revés,era jo qui repartia i agafava peus. Amb mala mar i a contracorrent vaig llençarun parell de crits per donar-me força. Quina ilusió, sortir de l’aigua i corrercap a la bici sense estar marejat!!
A la bici: He après a agafar roda i nodeixar-la. 40 km/hora de mitja!! Després de 5 minuts buscant un grup ciclistaem va pasar un PRO tot follat i vaig veure clar que era la meva. Va ser molt clau apretar a a tots elscanvis de ritme, rotondes, girs… Gràcies a l’spinning he pogut millorar lapotencia i fer que els canvis de ritme no et trenquin del tot. No ens va adelantar ningú i la gent no ens podiaseguir! Quin gustazo! I amb una BTwin del Decatholn de segona mà!
A la carrera: A un ritme del 75% en bici emvaig permetre el luxe d’ apretar a la carrera. Ritme mitg de 3:55! Vamos! Gràcies a les series Dani! La sensació era d’anarmolt rapid, anava passant a tot cristo.
Per tant, molt content per la evolució tantfísica com tècnica (truquitos que te da la experiencia) i donar molts ànims a la gent que s’inicia!!!!
Un petó Spartrians!
Victor

Comentaris

  1. Que grande Victor!!

    Estás en plena forma, me alegro que estes disfrutando del tri de esta forma. Espero volver a correr a tu lado pronto.

    Un abrazo

    Ahora a por Malgrat

    ResponElimina
  2. Víctor ets un máquina!!! Molt bona bici i millor carrera!!! Estàs molt fort cabrón, i a la foto se't veu molt fi!

    ResponElimina
  3. Jo que porto des dels 6 anys amb tu, et puc assegurar que mai t´havia vist tan fi!!
    Enhorabona Víctor... però sobretot per veure com disfrutes de tot!

    ResponElimina
  4. Se't veu disfrutar cabrón!! I a sobre amb el finde "wild" que portaves a l'esquena... qué tío!!!!

    Xavi

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars