69 TRAVESSA DE BANYOLES 16/09/2012

Diumenge passat l'Eli, en Sualis i jo (Jaume) van participar a la 69 travessa de l'Estany de Banyoles.
Les dones van sortir a les 11:30 i els "homes" una horeta més tard.
Després de les vacances ha sigut el meu primer i bon entrenament juntament amb el crack d'en Sualis, però ens vam perdre de vista cap als 300 o 400 metres, ja que tampoc veig gaire sense ulleres i amb els cops de la gent...
Vam sortir pel lateral esquerra com ens havien recomenat i a darreraa per evitar cops i poder fer una travessa amb tranquilitat, tot i que sempre hi ha algun moment que mires de seguir a algú que està més fort!!
Hi havia moltíssima gent i gent amb molt nivell, fins i tot algun olímpic....bufff!!

Classificació dones: http://www.cnbanyoles.cat/FitxersWeb/42720/General_Femenina2012.pdf
Classificació homes: http://http://www.cnbanyoles.cat/FitxersWeb/42720/General_Masculina2012.pdf

Juame






Comentaris

  1. Eli, un cop més ens treiem el barret!!!!!

    Sualis i Jaume... ens estem acostumant al vostre tandem Zippi y Zappe. Sou grans.

    ResponElimina
  2. Jajjaja si que som una mica en Zippi i Zappe i ara també en Sualis va a Menorca amb la dona!!
    L'Eli està forta..reconec que no m'agrada entrenar al seu costat..jejeje, amb tot el carinyo eh!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vai provant per si se m'enganxa alguna cosa bona i tant a Portbou com a Banyoles ho he aconseguit, en Jaume té la virtut de motivar en qualsevol moment!! no és una new però quin talent té el tiu! Felicitats pels temps parella!! Us enyoraré des de la sa illeta!

      Elimina
  3. Pareja!!!! bueno mejor dicho trio!!!! jejeje

    Bueno que sois enormes y espero seguir viendo crónicas vuestras mucho tiempo.

    Un abrazo

    ResponElimina
  4. Mucho crack es lo que veo yo en este club, mucho crack y mucho tapaaaaaaaao... Però quins trossos de cracks!!! Molt bons temps!!! L'Eli fora de sèrie, as usual. M'hagués agradat veure't per la Marnatón, pa que le dieras caña a más de una jajajjaa!! Y a más de uno, enter els quals m'incloc!!!

    Molta sort a les illes formigues que ja s'acosta, s'acosta!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars