PROPOSTA TRAIL PER ANDORRA

Gràcies per introduirme al Club. La veritat és que he de familiaritzarme encara tant amb la bicicleta i la natació, però tinc ganes de provar algun dia aquesta disciplina.
 
Respecte a la ultra trail, és una cursa que se celebrara a finals de juny, amb 4 modalitats:
35 km i 2500 m desnivell
83 i 5000
112 i 9700
170 i 1300
totes amb franges horaries i molt bona organitzacio.
 
Jo vaig probar la de 112 i em vaig retirar als 76 km amb 7.100 de desnivell per problemes fisics... una animalada.
 
El proper estiu tornare a provar–ho.
 
Trobareu més informació a www.andorraultratrail.org
 
 
Una abraçada i gracies
Jose

Comentaris

  1. Us presento a en Jose, un nou membre del Club. Viu a Andorra i és molt amic d´en Pau Queraltó.

    Jose, benvingut!!!Ens apuntem la proposta... tot i que és una prova només apta per animals!!!!!

    Ens veiem aviat màquina!!!

    ResponElimina
  2. Bienvenido!!!!!

    Será un placer compartir experiencias!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars