KAYACLÓ 25/09/2011



Us passem proposta d´en David Capristán....

Hola!
Amb el blog l'heu clavat! És molt xulo i útil a parts iguals!! Només comentar-vos que hi ha una prova a Llançà que crec que pot valdre molt la pena per a aquells que com jo l'aigua no ens agrada gaire... És un Kayacló a Llançà el 25 de Setembre. Us passo l'enlaç per si ho voleu penjar al blog: http://www.diversport.es/page_38.html

A veure si algú s'anima i podem fer algún equip espartrià!!

Per cert!!! Si algú es vol comprar una bici, jo me n'acavo de comprar una a www.territoriobike.eu Una Orbea de p.m. i amb un servei de venda molt bo! La meva bici no la tenien amb la talla 18 i em van canviar el model per la del 2012 al mateix preu!
Ara si.... Fins la pròxima!!!!!!!

Fins a la propera!!!
David

Comentaris

  1. David, depenc d´allò que et vaig comentar del Raid. És possible que al final pugui venir, però encara m´ho han de concretar.

    Per cert, ja tinc bici nova!!! ueee!!! al final em vaig enamorar d´una a la tenda de l´Escala i la vaig comprar allà. Abans de fer-ho vaig baixar a diverses tendes a Girona i vaig visitar moltes pàgines d´Internet de primera i segona mà. Finalment i com no, "por un poquito más" m´he fet amb un bicicletón! Et truco i t´explico compañero de aventuras!!!

    ResponElimina
  2. Ep! l´Iu i tu al final us apunteu de parella?

    ResponElimina
  3. Ja m'ho vaig imaginar que acabaries caient amb el "por un poquito mas..." jajaja En principi vaig amb l'Iu, encara s'ha d'acabar de confirmar però gairebé segur. Segurament ens apuntem el cap de setmana que ve, ja que jo estaré 8 dies fora. A veure si s'anima algún grup més!!!

    ResponElimina
  4. Neng, al final faré el Raid a Sort el dia 24/09. En Miguelito vol anar-hi, així que pallá vamos!

    ResponElimina
  5. Passeu-nos els resultats a l´email d´spartrians. Així els col.locarem al blog i podran formar part de l´històric perquè els podeu consultar sempre que volgueu. Ja ens explicareu l´experiència!!!

    ResponElimina
  6. Eiii!

    Al final algú es va presentar a aquesta prova??

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars