RESULTATS TRIATLÓ TOSSA MAR 2011

CATEGORIA OLíMPICA 1.5km/45km/10km

Segons la federació més de 500 participants van fer la sortida tot i que només van completar la prova 411 corredors.

Adrià Gabarró va ser l'únic Spartria que finalment va fer el tri amb un temps de 3h17min amb una posició final de 305.

Cal comentar que el tram de bici te un port de muntanya amb una baixada molt perillosa i més en les condicions que es va realitzar la prova. Es per aquest motiu que va haver moltes caigudes i retirats.

Àlex Catalan i jo (Dani Sanz) no varem realitzar el triatló ja que ho veiem massa perillós degut al circuit i la pluja.

Esperem trobar-nos a la propera!!!
FELICITATS ADRIÀ!!! Esperem la teva crònica!!!!

Comentaris

  1. Hola a tots
    El meu objectiu en aquest triatló era poder acabarlo sense haver de caminar el tram de carrera a peu,tinc dolor als genolls quan corro després d'haver anat amb bici.L'any pasat podia acbar els sprints però en els olímpics acabava caminant (al Garmin del any pasat vaig fer els últims 7 kms caminant descalç).Fa un mes que un podòleg em va fer unes plantilles per tal d'anar corregint una forma incorrecta d'apoiar el peu que provoca els dolors.
    El meu entrenament en els tres mesos abans del triatló era: 450 kms amb bici,2-3 dies a la setmana nedant 30 minuts al mar durant un mes i mig i 7-8 dies de 30-45 min corrent.
    El dia es presenta fatal amb una pluja salvatge desde Palamós a Tossa.Al arribar a Tossa,allà no ha plogut !!! però pinta malament.
    Sortida a l'aigua,em situo com sempre a ultima hora a primera fila i en un dels dos extrems de la sortida.Trepitjo al tio del cantó i miro i era el Xavier Llobet (guanyador de la prova tot i la meva trepitjada).Tothom amb traje ,quina vergonya l'aigua està a 24 graus,els pobres anem sense.Sortida, vaig bastant bé i tot i que topo amb dues meduses surto per la mitat del grup.Està plovent.Agafo la bici i comencen 10 kms de pujada,vaig agafant rebufos però m'adalanta tot deu,que dolent que sóc amb la bici.S'acaba la primera pujada i deixa de ploure,en la baixada i el plà remonto alguna posició.Comença el segon port i el faig més dignament tot i que em segueixen adelantant.Comença la baixada amb pendent del 14% i mullat,a la tercera curva freno pero la roda derrapa,faig un recte i un tio de protecció civil em para abans de anar a caçar bolets al bosc.Segueixo amb molt de compte i al acabarse la baixada (amb un altre recte inclòs sense consequències greus) començen 10 kms de trenacacames amunt i avall.Intento anar fort però vaig ja bastant trencat,la pluja m'ha deixat les cames com garrots.Paro a pixar,no puc més,i em trobo un tio pixant amb la bandera d'Espanya al casc,estic a punt de preguntarli si ahir va veure el Barça (8-0) però penso que potser no cal.Arribo a boxes i em queden tres voltes,l'anada puja i la tornada baixa.La primera volta bé,la segona vaig trencat i ja no puc còrrer ni per forçar les pulsacions,els genolls estant patint bastant.La tercera volta és dramàtica,amb dolor als genolls i petat,vaig molt lent i paro un parell de cops per estirar.Arribo a meta,no he caminat,estic content,però al parar em puja una calor descomunal,em marejo i veig molta boira.M'estiro a terra,estic grogui i noto algú que m'aixeca els peus mentres un metge m'apunta amb una llinterna als ulls i em pregunta el meu nom.Em bec 1 litre de beguda isotònica i em reincorporo.Estic millor.Estic molt satisfet,he complert objectiu i ja penso en el triatló de Gavà que serà tot plà i segur que tot nairà millor.
    Triatló dur però molt recomanable per l'entorn, les vistes baixant del segon port són espectaculars (si fa bon dia) i la carrera a peu és pel centre del poble i un bosc proper.L'ambient com sempre fantàstic.
    Vaig trobar a faltar els companys Spartrians que van asistir finalment,era realment perillós el circuit de bici però tenia moltes ganes de probarme.
    L'any que vé tots cap a Tossa !!
    Salut!!!
    Adrià

    ResponElimina
  2. Joder Adrià!!!

    Pels de punta!!! Que gran, llegint això encara tinc remordiments de no haver-hi anat. Tot i això encara penso que en el meu cas, vaig fer el el millor que podia fer. Com ja saps quan pujo a la bici m'engresco massa i em costa molt anar amb precaució i evidentment no era el dia per córrer.

    Crec que es increïble la cursa que has pogut fer i jo que et vaig veure al tri de Barcelona que comentes trobo que es admirable la teva capacitat d'esforç i superació.
    Només dir-te que jo li hages preguntat si havia vist el barça!!!jejeje

    Brutal la teva crònica, m'han entrat encara més ganes de triatló!!!! per sort ens veiem a Gavà!!
    Gracies i espero poder compartir molts com aquest (però amb bon clima)!!!

    ResponElimina
  3. Joooooooooooooooooooooooder!!

    Però això era un olímpic o un entreno pels marines? Joder ets un puto crack només per haver-lo acabat... Quin esperit de superació i quina fortalesa mental, admirable!

    No si ya digo yo que soy un junior... Gràcies a cròniques com aquestes me n'adono que em queda moltíssim per saltar de categoria. Se m'ha cerrao el culitoooo y los huevecillos como canicas jajajaja!!

    Només em queda dir-te una cosa, moltes felicitats, enhorabona per la cursa i la lliçó de moral i sang freda... i otro día le preguntas por el resutlado del Barçaaaaaaaaaaa

    Salut!!

    ResponElimina
  4. Brutal!! Gran crònica!! Estava al curro i m´estava pixant de riure tot sol mamonàs!! Eres mu grande!!!

    A mí em va passar com el Dani, em va costar molt decidir no anar-hi, però amb lo cagat que sóc baixant només em faltava la pluja en un circuit així. Condicions només aptes per mascles de veritat!

    Enhorabona Adrià!!! Un altre gran repte superat i amb condicions adverses. Where is the limit?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars