RESULTAT HALF TRIATLÓ BERGA



POSICIÓ 264 de 428!!
CASTELLA FERREON, ORIOL -- CLUB TRIATLO SPARTRIANS
Temps total: 05:45:12
Natació 00:33:23 Bici 03:14:51 Cursa 01:56:58

Comentaris ORIOL:

La veritat es que no estic bastant KO.
La Crònica:
La Triatló de Berga ha estat espectacularment maca però l’he trobat dura.Nedar al pantà de Baells al costat de la presa, passant per sota del pont altíssim de la carretera.Un recorregut de Bici increïble de 2 voltes amb unes vistes i precioses de la zona amb un port de 13,5km (2 vegades) que sempre pujava, y una baixada a “tumba abierta” del flipar.....I la cursa a peu amb 3 voltes a Berga durillo perquè allà no hi havia ni un tall pla !!!! A la natació no vaig tenir el meu millor dia. Amb el tratge de Neoprè no m'aclaro i en contes de nedar, semblava que lluités contra ell. Dintre de tot vaig aconseguir agafar el ritme aviat.
Però en el moment de sortir, al treure'm el neoprè, em vaig enrampar totes les cames, unes rampes o calambres que no vaig poder-me treure en tota la cursa amb bici. Tot i així. la veritat, es que vaig tirar endavant. Amb bici vaig anar per sota de les meves possibilitats perquè estava una mica espantat amb les rampes. La primera volta la vaig fer bastant be, la segona vaig intentar conservar a tope. Al final ja no sabia com posar-me perquè em feia mal tot. Abans de posar-me a córrer, pensava que no podria, però en arribar, vaig caminar uns 100m, i em vaig posar a córrer i la veritat es que les cames em van respondre prou bé. Les dos primeres voltes vaig anar a un ritme bo per mi, la 3era, ja molt cansat, havia de caminar una mica als trams mes forts de pujada per les rampes. Tot i el patiment, la veritat es que vaig disfrutar-la i en acabar em vaig emocionar i tot. 5h45m han valgut la pena.
CONCLUSION:
Crec que sense el tema de les rampes (hidratació !!!) hagués baixat 15m o una mica més, sobretot al segment de bici.La cursa espectacular. Visca les triatlons NO URBANES !!!!!!
Molts de nosaltres la podeu fer perfectament i acabar-la dignament, creieu-me !!. En aquestes distàncies lo important es la bici, la bici i poder córrer després.Avui estic enrampat per tota arreu, però el dimecres ja podré anar a entrenar.Es molt millor fer una HALF que una MaratóI finalment el Ironman de veritat que el veig difícil de fer sense un entrenament mínim......

ORIOL

Comentaris

  1. Oriol!!!!

    Felicidades, eres un crack!!! Me he motivado a tope con tu crónica!!! Increíble lucha por conseguir tu meta, digno de admirar.
    En las próximas no estarás solo!!

    Un abrazo y felicidades por el tiempazo conseguido!!!

    ResponElimina
  2. Enorme Uri
    Acabar un Half com aquest (a més amb 90 kms bici) ja té molt de mérit però amb el entrenament just que portàves sembla increible.
    El tema traje és una putada,potser et va petit...T'ha sortit una mitja amb bici boníssima (28kms/h)i suposo que corrent t'ha valgut la teva experiència de maratonià.
    Coneixent-te crec que puc imaginar el que vas patir (amics podeu multiplicar el que explica per 10 perquè no sap exagerar ni que l'obliguin).
    Jo,igual que el Dani, i si segueixo millorant dels genolls,m'agradarïa intentarho la propera temporada però ho veig molt lluny encara.
    Felicitats !!!!!!!!!!!!!
    Adrià

    ResponElimina
  3. Oriol, sense paraules. Un referent a seguir en molts sentits! I amb dos peques a casa... Nothing it´s impossible!!

    El primer spartrià finisher! Toma ya!!!!

    Enhorabona de tot cor!! Esperem veure´t molt aviat!

    ResponElimina
  4. Joder... Ahora mismo no puedo opinar porque se me han caído los huevecillos al suelo... Menudo crack!!!

    Enhorabaona Oriol, quin tiempazo!! Quan vaig estar a l'Astromad vaig tenir l'oportunitat de veure arribar al primer del Half, sobrat i tal, que va fer un temps de 5h10' o així, però hi havia 5 ó 6 ports de muntanya!!! Lo teu és descomonunal, i a més pel que sembla amb la preparació justa!! Admirable, sí senyor, un orgull compartir club amb un finisher d'aquesta mida.

    Sense cap mena de dubte això suposa una injecció de motivació extra per mí. Espero poder prsentar-me a algun Half d'aquí a dos o tres anys i fer-ho la meitat de bé que tú.

    Moltes felicitats crack!!

    ResponElimina
  5. Oriol, FELICITATS amb lletres grosses!
    Només de veure les distàncies ja em ve de tot!
    Estic d'acord amb l'Adrià que segur que va ser xungo de veritat tot plegat i tu sempre tan humil.
    Petons a tots!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars