33ena CURSA POPULAR DEL C/NOU DE GIRONA DE 10 KM 16/11/2011

- Spartrià: Iu Calvó (possició 500) temps de 45'02'' (temps real)
- Altres participants coneguts: Carles Aleu (pos. 926) temps de 49' 43'' (temps real)
- Total participants: 1590


La tradicional cursa popular del carrer nou de Girona, que arribava a la 33ena edició amb un total de 1590 participants a la cursa dels 10 Km, on a l'inici es feia molt dificil poder guanyar posicions, si estaves col·locat al final de la cua inicial, que va ser el meu cas. I on els primers 5Km s'hi havia de sumar 203 participants a la cursa de 5Km.
Els 5 primers kilometres molt plans voltant la Devessa, on despres de passar per el pont de pedra, la cosa va canviar, quan es va pujar a la Catedral i mes endevant fins a les Àligues (Km 6-7), on la pujada trencava el ritme i les cames. Els ultims kilometres, van acabar siguen durs, pel fet de l'acomulació de gent, canvi de asfalt, vorera i adoquins. Fins i tot, l'sprint final a Plaça Catalunya i el mateix carrer nou, punt d'arribada, era pràctiment impossible mantenir un sprint, per l'acumulació de atletes i públic.
De totes maneres, bones sensacions, però cames molt càrregades despres d'uns ultims 8 dies amb: Triatló de Llança, Xtrem Cantallops i 2 partits de futbol...
Ara a descansar una mica i a preparar la Duatló de Pontós, diumenge 23 d'octubre. Animeu-vos!!!


Com a nota negativa, l'organització. Al inici de la cursa (10'30h), la recollida de dorsal per la gent de fora Girona, era de 8.00 a 9.00. I al final de la cursa, on es va tardar 35-45 minuts per entregar el xip, i recollir els obsequis. Imagineu-vos 1590 participants, en fila india, on cada un havia de omplir-se la bossa dels obsequis. Un autèntic caos!!


Els spartrians de l'Àlt Empordà encara no sabem on està el límit!!!

Comentaris

  1. Repeteixo el què us vaig dir per Xtrem de Cantallops. Em feu por mamonassos!!!

    Quina enveja feu els que esteu acabant la temporada a tope. Jo vaig començar apuntant-me a moltes curses, però al final he fet "piula". Això si, resurgiré cual ave fénix de sus cenizas!

    ResponElimina
  2. Aquest és l'esperit Àlex!!! Que ja tinc mono de fer algo amb tu!!! Que me tienes abandonao!! hehehe Iu ja no se que dir simplement... Ets un mamon i a la pròxima et fundeixo!! Hahaha jo al duatló del 23 no peró als pròxims em deixaré enganyar...
    Per cert presi, m'han intentat fitxar!! Si si... I el seu nom comença per Carles i acava per Aleu!! Per cert, quina clausula tinc??

    ResponElimina
  3. David, no em preocupa el més mínim això dels fitxatges. Sé que la teva sang és spartriana i això no hi ha Club que tingui diners per comprar!!

    ResponElimina
  4. Joder,

    Como esta el club!!! El tema se esta poniendo serio!!!
    A ver si hacemos algo todos juntos que ya me muero de ganas!!

    Un abrazo

    ResponElimina
  5. Catalan... ahi me has dao.... :,,)) Hehehe Ja saps que no em vendré per res del món que com aquest equip res de res!! Per cert Dani només cal posar una data i ens juntem per fer un dinar, sopar, ruta amb bici,... el que sigui per veure'ns (i conèixe'ns!!!!!!!!) Una abraçada!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars