XTREM MUNTANYA DE CANTALLOPS 10 KM RUNNING 12/10/2011



Iu Calvó Pos.55 1:27:09
David Capristan Pos.75 1:36:19
Total atletes: 104

La cursa del dimecres 12 d'octubre era la meva primera de muntanya i la vaig trobar durilla... El recorregut era de 12,5 km i amb un desnivell acumulat de 1.100 metres! Ja només de començar hi havia 3 km de pujada fins el primer avituallament, fins aquí tot bé (amb els bessons desfets... peró bé) el mal son va començar al km 4 - 5 on em vaig fotre un bolet considerable intentant avançar el temps perdut a la pujada, em vaig torçar el tormell i em vaig rascar tota la cama i les mans, a partir d'aquell moment va ser una tortura cada corriol i sobretot les baixades on em vaig torçar unes quantes vegades més el tormell... peró vaig arribar i aixó és el que més importa!! jeje En canvi l'Iu va demostrar estar fet un toro! A la pujada ja el vaig perdre i ja no el vaig tornar a veure fins a la meta on m'esperava per animar-me com ningú!! Quin crack!!!
Ara toca recuperar-me per als propers reptes! Que sembla que serà el meu primer duatló!

Una abraçada!!
David

Comentaris

  1. David, el fet d´acabar amb les condicions que ho vas fer ja és una veritable fita! Be spartrian!

    Enhorabona Komando Alt Empordà!! Ara que comencen les duatlons i les curses a peu de muntanya estareu intractables.

    ResponElimina
  2. Sí senyor, enhorabona a tots dos! A mí el component muntanya em fa molt de respecte. I precisament ara que comença la temporada de duatlons em veig con miedito!!

    Capri, estàs fet un crack en això del running. A veure quan tenim l'opcio de córrer plegats en alguna d'aquests eh?

    I una cosa et dic, estic convençut que baixar de 4' el Km ho tens a la cantonada!!

    Enhorabona cracks!!

    ResponElimina
  3. Gràcies pels ànims!! Ara amb l'Iu estem pensant en quins duatlons de montanya fem... Jo també vaig cagadet! Jajaja I pròxim repte... mitja marató!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars