SERTRI MADRID 09.10.2011



Spartrià: Eduard Navarro Xutglà
Posició: 51
Total participants (arribats a meta): 569
Distància: Doble Super-Sprint (600+16+4)
Temps Total: 0:54:25.15


SORTIDA PER CALAIXOS I ELS DILEMES A LES TRANSICIONS

Hola a tothom!

Encarava aquest triatló amb noves fites a assolir. Volia veure si sóc capaç de treure'm el neoprè en menys de 2 minuts en sortir de l'aigua (...), que no m'adelantin 10 persones a les transicions i mantenir posició en el transcurs del segment (o bé adelantar però no ser adelantat).

Aquest ha estat el meu quart triatló i, bé, novament cares noves. Els nens aquests de 16 anys (perquè no en tenen més) que ya sabes que son los que te van a dar pal pelo... La novetat (per mí), era la sortida per calaixos. Tens menys referències en carrera, evidentment, però nades millor!!

El primer dels 5 calaixos, conformat pels 100 i pico federats, sortia a les 13h. El segon (no federats) a les 13:02... Dues voltes a un circuit de 300 m, amb sortida de l'aigua inclosa. Vaig poder escalfar una estoneta (bé, 600-700 m). Recomano a tothom que ho faci, pots sortir al sprint i regular a la primera boia.

De tota manera en acabar la segona volta ens vam menjar els del segon calaix, que anaven a braça. Era com un camp de mines!! Això sí, boníssimes sensacions a l'aigua, com mai!! A més, em vaig treure el neoprè de puta mare!! Bé, la part de dalt... Les cames se'm van encallar amb el portaxip del tormell.. I aquí el meu primer dilema: Me pongo los calcetines o no?? Al final me'ls vaig posar, pero todo se andará...

A la bici agafo un grupet de 2 que em passen follats (bé, em costa una volta de les 4 pillar-los, però els aguanto ben bé fins al final). Mantinc la posició durant to el segment i novament, al baixar de la bici, dilema: salto descalç??? Pos no, vaig parar i baixar normal, pero todo se andará... Eso sí, me'n vaig recordar de tot el que s'ha escrit a les diferents cròniques i em vaig prendre un tubito de gel acabant la quarta volta!

Més temps perdut a la transició... Surto però no sé si gràcies al gel o què però em sento prou bé a l'últim segment. Crec que només em van passar 4 tios. Era durillo (un circuit de dues voltes amb forta pujada a l'anada i descens pronunciat a la tornada). Al final, els últims 500 m, com sempre, mig sprintant i girant el cap enrera: ya no me pasa nadie más!! Arribo sol. Em sento molt bé!! I penso que encara podria haver-ho fet millor a l'aigua!!

S'acosta el Garmin i tinc moltes eperances en aquesta cursa. A més tindré la motivació extra de competir al costat d'altres Spartrians!! Espero fer-ho millor que mai!!

L'anècdota de la jornada: vaig tenir supporters improvisats. Em va fer molta ilu quan en sortir de l'aigua una amiga meva crida el meu nom i m'anima... Què bo!! Al final van ser 3 els amics que van venir. Gràcies a ells sé que vaig sortir l'onze de l'aigua i que vaig fer el 30-32 dels 100 i pico federats!!

Una abraçada a tothom i ens veiem al Garmin!! Ajú ajú ajú!!

Comentaris

  1. Vaya crack estàs fet!! Felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Eres un crack Edu!!!

    Vaya crónica, ya estoy deseando Garmin!!!!!
    De los calcetines, saltar descalzo y esas cosas ya hablaremos nenita!!!! jejejej

    Un abrazo

    Dani

    ResponElimina
  3. Jajajaja! Qué cabrón! Ayer salí a correr 8 Km sin calcetines, creo que ya le he pillado el punto. Ahora falta ver si me agunatarán las botas de la bici...

    Hablamos para el sábado? Podríamos ir al mar un poquito y correr suave por la zona de carrera. Como lo ves?

    ResponElimina
  4. Ese Edu kbroncete
    L'any que vé crec que ens guanyaràs a més de un (m'incloc),no pots començar a fer olímpics si no portes algún novatillo perquè sinó els petardetes com jo quedem cada cop més enrradere.
    De les transcions jo diría que tot sense mitjons però les sabatilles de bici posades al pujar a la bici i descordades abans de baixarhi.
    Ens veiem diumenge,si féu algo disbate aviseu que la Laura i jo anem a dormir a casa del Oriol i estarem per allà.
    Adrià

    ResponElimina
  5. Com a president del Club, imposo la norma que ha proposat l´Adrià. Si no hi ha novatillo no hi ha olímpic!!
    Esteu que us sortiu!!! Tenim equip `d´èlit en totes les categories. Be spartrian!

    ResponElimina
  6. Mu güenas!

    Dani, Adrià, Laura, Delpi i el que es vulgui apuntar. Arribaré a Barcelona divendres al vespre. Dissabte al matí tinc coses a fer al meu poble però a partir de migdia més o menys puc estar operatiu a Barcelona.

    Podem fer un entreno light. A mí m'agradaria catar platja i sortir a córrer suau, a ser possible per la zona de cursa. De fet podríem aprofitar que hem d'anar a recollir dorsals i quedar-nos per allà una estoneta. Com ho veieu?

    Segurament fagi nit a casa de la meva àvia (Barcelona city) així que tinc tota la tarda fins que se'n vagi la llum per fer el que volgueu. A més, així a l'endemà em planto a les 7:30-8:00 a la platja per veure els respectives sortides olímpiques!! De fet, si no calculo malamanent, també tindré temps de veure l'arribada de tots 4!

    Dani, tú tienes mi tlf. Eres libre de pasárselo al resto. Cualquier cosa lo hablamos.

    Una abraçada companys!

    ResponElimina
  7. Buenas tardes!!!

    Yo mañana tengo canguro en Palafrugell y llegaré por la noche así que no podré entrenar con vosotros.

    Para cualquier cosa podéis llamarme!!
    Nos vemos el domingo.
    Un abrazo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars