ENTRENAMENTS NATACIÓ A L´ESCALA

Bon dia a tots,

Ja fa dues setmanes que hem començat els entrenaments piscineros els divendres a les 20:00h a l´Escala. Per tema d´horaris, família i compromisos no sempre podem ser-hi tots, però poc i a mida que van passant les setmanes som més els que ens anem coneixent entre nosaltres. I gràcies al trainner Raimon també cada cop tenim més recursos per aplicar als entrenaments.
La fita de tot això és que, tot i que hi hagi dies que coincideixin només 2 o 3 persones, tinguem un punt de trobada i poguem compartir i fer més divertida l´estona de nadar (que com tots sabeu hi ha dies que és un pal anar-hi sol).

Penseu que no hi ha cap tipus d´obligació en cap sentit, així que els que no us veieu capaços de seguir al 100% els entrenaments al principi, no dubteu en venir, ja que cadascú fa el que bonament pot. Cada cop podreu fer més metres i entre tots ens ajudarem a fer-los millor.

Aquestes dues setmanes hem fet entrenaments de 2.000 m molt variats (calentament, tècnica, exercicis deiversos, series llargues, curtes, etc). Hem acabat rebentats! Però ja se sap, sarna con gusto no pica.

La veritat és que hi ha bastant catxondeo i ens ho passem de conya, així que us animem a deixar-vos caure de tant en quant. Va, que en el proper entrenament en Raimon us explicarà una mica com complementa la natació amb els exercicis de gimnàstica CORE.

Per acabar comentar-vos que el proper divendres l´Adrià, en Dídac, la Laura i jo mateix (l´Àlex) serem baixa segura, ja que tenim una sortida amb btt de tot el finde. De totes formes, si no se li complica la setmana, és molt possible que tingueu en Raimon allà.

Apala, per acabar us deixo la direcció del Club http://spartrians.blogspot.com per si voleu dir la vostra o simplement estar al dia de tot el que van fent els seus membres.

Aquest serà el darrer e-mail que enviem sobre el tema, simplement pensem que al principi val la pena mantenir-vos informats per veure si els que encara no ho teniu clar us acabaeu de decidir a anar venint de tan en quant i ens acabem coneixent tots una mica.

Bon cap de setmana a tots! Ens veiem a l´aigua!!
--

Club triatló Spartrians

Comentaris

  1. Edu, ja sé que t´agafa molt lluny i que si poguéssis, amb el frikazo que estàs fet, segur que hi vindries! Només dir-te que en Dani m´ha xivat que estàs fet un MALALT.... 20.000 m setmanals nadats!!!! Estas xalao!!! En Gómez Noya serà un mindundi al teu costat!!

    Si pots parla amb en Raimon i comenta-li les tables que estàs seguint, així et dirà si val la pena fer tants metres ara, o millor que t´esperis i ara ho complementis amb peses, etc. Crec que val la pena que li fagis una trucadeta, a veure què en pensa. Ja saps que jo sóc un ignorant en el tema, però em fa por que comencis tan fort i et desinflis a mitja temporada. Coneixent com ets estic segur que no serà així, però ja saps que això és el que més em preocupa. Les marques me la suen, però que pogueu perdre il.lusió per entrenar no.

    Ja em diràs tete!! Una forta abraçada!!!

    ResponElimina
  2. Hola tete

    Després de xerrar una estoneta dissabte (tant amb tú com amb en Raimon) vaig revisar el meu volum setmanal en natació. Me n'he adonat que les darreres setmanes (per temes de calendari i dificultats d'agenda) he rebaixat els metres en piscina. Em surt una mitja d'uns 10.000-15.000, que ja no és tant jeje.

    De tota manera he de millorar el meu programa d'entrenament. Motivat per tú, pel Raimon i pel Dani, he adquirit un llibre molt interessant. Dani, me lo he comprado tio, Raimon y Álex acabaron de concienciarme...

    Ja tinc a les meves mans "La biblia del triatleta". El recomano a tothom. Té unes 400 pàgines però si hi poses interés avances ràpid. Estic segur que me'l llegiré més d'un cop, per no parlar del fet que el faré servir com a guia indispensable.

    A grans trets parla de com programar-se un entrenament eficient, però ho fa d'una manera molt constructiva. Fa una repassada als principals conceptes i indicadors per poder autoentrenar-se amb coneixement.

    Així doncs:

    - Dani, no sé si te lo has leído ya pero realmente es cojonudo. Muchas gracias por recomendármelo.
    - Raimon, merci pels teus consells, va molt bé tenir al club una persona amb tant de coneixement com tú.
    - Àlex, emrci perquè tú ets el sentit comú que jo no tinc.

    Gràcies a tots per fer que vulgui estar ben documentat, concienciat i amb seny (respectivament). La motivació, no obstant, em ve de tots 3 alhora.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars