8ª MARXA DE RESISTÈNCIA 24H DEL CAP DE CREUS






Us passo un petit comentari de la meva última "aventura". Aquí si que vaig veure el meu limit... jejejeje

Iu (Komando Empordà)

El passat 7 d'abril, es va dur a terme la 8ena Marxa de Resistncia 24 hores del Cap de Creus, amb 87 kilometres i 6.000 metres de desnivell acumulat. Aquesta edicio, tenia record de participants, 400 i tambe aquest any la marxa ha estat inclosa a la Copa Catalana de Marxes de Resistència de la FEEC.

Cal destacar la bellesa del recorregut, en forma de 8 amb origen i fi a Llançà, i que transcorre pels paratges de la Mar d’Amunt amb llocs molt coneguts com la platja de Garbet, Puig d'Esquer, Valleta, Cadaqués, Cala Jòncols, Cap de Creus, Sant Pere de Rodes, Sant Salvador. Però també amb petites sorpreses de paratges com Sant Silvestre i la Serra de Verdera. Una ruta espectacular, amb vistes de tot el Cap de Creus, Badia de Roses, Pirineus, Plana d'Emporda i Illes Medes. Cal dir que la ruta queda marcada per tot aquell qui la volgui fer, tota o part d'ella amb marques verdes i vermelles.
A les 8 del mati de la platja del port de Llança, els 400 corresdors i marxaires iniciaven el llarg recorregut. El primer classificat va ser Jaume Folguera amb un temps de 9 hores i 18 minuts, seguit del rosinc Xavi Llamas amb 9 hores i 28 minuts. Tiempazos!!!
Mes personalment, vaig començar molt be i amb ganes, arribant al control 5 (Km 27, on dinavem) amb un temps de 4 hores justes. Llavors, entre la calor i la pujada a Sant Pere de Rodes i posteriorment a Sant Salvador, van causar estralls en mi que vaig arrestrar per tota la Serra de la Verdera fins arribar al Pani i seguint fins a Montjoi, Cala Jonculs i arrivant a les 7 del vespre a Cadaques (Km 58, on supavem). Aqui va ser el punt mes critic, personalment, perque estava ja molt cansat i afrontar els ultims 30kms a la foscor, s'havia que serien eterns, pero vaig tenir la sort que trobar-me amb uns coneguts i afrontar uns 20 kilometres amb ells, tot junts, en ple Cap de Creus a les fosques i amb vent i petites gotes de pluja. Llavors al antepenultim control (Km 76), passavem en 218ena posicio. A partir d'aqui i gracies als gels/entrepans em vaig sentir amb forçes, o tambe perque s'havia que m'esperava la xicota a l'arribada, vaig avançar-me als meus companys a la baixada tecnica abans de Port de la Selva i tant bon punt vaig tocar asfalt vaig posar-me a correr com si fos una cursa de 10 kilometres, per el cam de ronda que uneix aquesta poblacio amb Llança. Vaig anar adalantant participants i al final vaig arribar a la Plaça Major de Llança despres de 17 hores i 53 minuts, i acabant amb 192ena posicio. La remuntada dels ultims 10 km, brutal, 25 persones que al acabar van falicitar-me i tot del tram final.

Per l'any que ve, us la recomono i espero comptar amb algun spartrià!!

Comentaris

  1. Iu.... ENHORABONA DE TOT COR!!! SIMPLEMENT BRUTAL!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Joder... Ho sento, no em surt res més que "joder"... pa flipar con el Komando, pa flipar...

    ResponElimina
  3. SIN PALABRAS !!!!!!
    FELICIDADES!!!!!!
    NO SE SI TINDRE VALOR, AIXO ES PER HOMES!!!!

    ResponElimina
  4. SIN PALABRAS !!!!!!
    FELICIDADES!!!!!!
    NO SE SI TINDRE VALOR, AIXO ES PER HOMES!!!!

    ResponElimina
  5. SIN PALABRAS !!!!!!
    FELICIDADES!!!!!!
    NO SE SI TINDRE VALOR, AIXO ES PER HOMES!!!!

    ResponElimina
  6. Aquesta experiència t'honora moltissim, per a mi per molts disbarats que faci per mirar d'estar en forma ho veig rollo Messi (d'un talent d'un altre planeta), només dir, Felicitats!!! el millor premi que et pots endur, haver viscut aquesta mega-aventura!
    Vaaamos cor Spartrià!!!

    ResponElimina
  7. OLE TU!!!!! Ja saps que de gran vull ser com tu i que l'any que ve el Komando al complert la farà segur!!! Una abraçada!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars