XII Medio Maratón Villa de Madrid

Bon dia Spartrianes i Spartrians!

Ahir va tenir lloc la XII edició de la Mitja Marató de la Vila del Pingüí i un menda la va córrer... mig lesionat, però la vaig córrer! El meu objectiu era experimentar un 21K per primer cop, trobar-m'hi, treure'n sensacions, fer una mica de copetició abans del priemr tri de la temporada.

El recorregut guapíssim, i atès que no vaig anar a morir corrent vaig poder disfrutar d'una prova guapíssima. Córrer pels carrers d'una ciutat que coneixes et dóna un plus (com a la dels nasso de Barcelona, brutal). Podeu consultar els resultats aquí.

Missió complerta!

Comentaris

  1. Hola nois!

    Una cursa de puta mare! Com us dic m'estrenava a la distància. Fa dos ó tres setmanes vaig participar en una de muntanya de 16.5K i vaig fer el mateix temps jajajajja!

    Així doncs, 1h36'20" (a 4'34"). El pas pel 10K el vaig fer a 46'37" (4'39") pero els 11K i escaig restants vaig poder apujar el ritmillo una mica (49'43", a 4'29"). Estic molt content! Del Pino, me quedas muuuuuuuu lejos!

    La cursa va començar amb les presses. Vaig arribar tard al parque del Retiro i no em vaig poder col·locar al costat de la llebre de 1'45" com volia... Quan vaig passar per sota de la línia de sortida el crono ja marcava 9'31"... Els dos primers Km em vaig dedicar a fer slàlom entre la penya que corria a 7' i a tirar per les voreres fins que la poli em deia que "tira pa la calle hombre!".

    Fins al Km 8-9 (aprox, tot pujada). És el que te Madrid, que de llano miau! Quan vaig veure que passava el 10K a 46' em vaig sentir molt content! De fet del 8-9 (plaza Castila) 17 era pràcticament tot baixada! Cuerpo p'alante y soltar piernacas. En alguns trams baixava a 3'20" juas!

    Però el pitjor de la cursa és trobar-se al Km 17, veure com s'acava la baixada, i que en menys d'un Km vé una pujadota brutal un com a molt pots anar a 5'30"-5'40". La mítica pujada d'Alfonso XII des d'Atocha. Bufffffff!

    A l'últim Km la gent anava sprintant però jo ja havia complert el meu objecitu: córrer la distància per primer cop, acabar en un temps digne i pensar que podria haver seguit durant uns 10k més.

    En una cursa tant llarga (per mi ho era jajaja) has de distreure't per no sucumbir al hombre del mazo. Com que jo vaig sortir molt enrera la meva distracció la tenia ben clara: caçar les llebres! M'ho vaig passar teta jajajajja! Primer va caure la de 2h (al Km 6.8). La vaig passar i veia la de 1h55' lluuuuuuuuuuny... però també la vaig pillar jejejeje: al Km 9, quan ja començava la baixada! Encara vaig tenir temps de pillar-ne una més! Els globus taronja amb el rètol "1h50'"
    els vaig sobrepassar en el 12.9: ens acostàvem al Retiro, els últims 5 Km de cursa. Se'm va resistir una llebre: si la cursa hagués fet 157m més l'hagués enganxat a meta jejejeje. De fet el meu temps oficial va ser 1h45'51". Va ser molt divertit! Us ho recomano: si algún dia no voleu fer marca sortiu al darrera i dediqueu-vos a perseguir-les jajajaja! És molt guapo i molt distret jajaja!

    Avui no tinc aguleltes amb prou feiens... Amb prou feines. Vaig córrer amb una petita lesió del psoas (bé, i piramidal, vast extern, tensor de la fàscia) i durant la tarda d'ahir veia les estrelles i anava una mica coix. Avui estic molt bé. La lesió m'ha aguantat i em trobo pletòric!

    No tinc dorsal per la Marató de Madrid del 22/4 però segurament m'enganxi a córrer-la sense, però només la segona meitat. No em vull trencar la temporada jajajaja! Ja us diré.

    Les properes 2 setmanes toca entrenar molt específicament perquè avui comença oficilament el meu compte enrera per la meva estrena olímpica: 15/04, ICAN62 Marbella.

    Salut i Km, molts Km!!

    ResponElimina
  2. Carachus Edu! 1:35 com marca el llistat) és una animalada! 1:45 està igualment bru-taaal!Ja pots estar content nanu, qua aquest temps és paflipar!
    Flipo amb el rollu de pillar les llebres, aquesta nova modalitat l'haurem d'instaurar, jajajja!!
    Felicitats cames de ferro i molta força pels grans reptes!! Quin honor tenir representació catalana a los madriles.

    ResponElimina
  3. Hombreeeeee... Spartrians everywhere!!

    Voy a ver si me hago amb un dorsal de la Marató de Madrid del 22 d'abril i faig el burro una mica. Diumenge em vaig quedar amb les ganes de més, us ho asseguro! Si n'aconsegueixo un em marco el repte en 3h35'... y que no se entere el mister que me expulsan del club jajajajaja!

    Del Pino, te tengo en el punto de mira!!!

    ResponElimina
  4. Mamons, no poseu més coses de curses al blog... que se m´estan posant les dents llargues!!!!! Encara no po¡uc còrrer i ho intento portar bé, però no sabeu com em costa!!
    Edu, per mi, tu també ets... inalcanzable!!! Enhorabona putilla!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars