Rock'n'Roll Madrid Maraton 2012

Hola spartrians!!

Durant el dia d'avui, i després de donar-li moltes voltes, en vista de com em trobo de bé després de la mitja marató del passat diumenge 1 d'abril, m'estic plantejant seriosament córrer 42,195Km... Considero que no em trenca "del tot" la temporada, tot i que tinc un Olímpic la setmana anterior y un Sprint al cap de dues...

El problema és que no hi ha dorsals, claro. Per això publico la notícia al blog. Vosaltres sabeu alguna forma d'inscriure-s'hi de totes maneres? Hi ha molta gent que ven el seu, però buscant per internet no trobo res. També hi ha codis promocionals. Potser coneixeu d'algú que se'l vengui? Sé que és complicat, però mai se sap jajajaja! O potser algun foro o blog on hi hagi moviment. Potser a ebay?

No vul dir-ho al club perquè los misters em poden fotre una bronca brutal!! Vaig de tapat jejeje, d'amagatotis.Qualsevol cosa que em pogueu dir serà ben rebuda! També la puc córrer sense dorsal, però no sé, em feia gràcia. Si al final no trobo cap dorsal i em decideixo a córrer ho faré sense dorsal, ta claro!

Moltes gràcies amics! Salut i Km!







Comentaris

  1. Edu! t'animo al 100% a córrer la marató de Harrai! La de Barna la vaig fer sense dorsal i creu-me que quan vaig acabar vaig estar molt content. Únicament hi havien controlers a l'entrada i al final, però el gran Delpi me'ls va fer esquivar i tot ok! Espera que no se'm giri el cap i el 20 pilli un vol low cap a los madriles a fer-la, tot depèn de la pasta que disposi. Així que ja et pots estar preparant per fer-la cames de ferro. Segur que els nostres representants (Cata i Dani) aproven el fet.
    Salutt!

    ResponElimina
  2. Edu, no cal que et digui el què penso... No Getxo, no maratón. No manos, no galletas! jajajaja... encara t´apreto... ja saps que moro matant!!

    Edu... el Giné i el Rovira corren totes les curses sense dorsal, i en Dídac otro tanto.
    En Sualis, com saps, tampoc té problemes per fer-ho.
    Tendremos un Edu ilegal?

    ResponElimina
  3. Hola a tothom!

    Tot i que venia del tri de Marbella i les meves cames estaven encara una mica resentides, vaig córrer "part" de la marató de Madrid, aquest any patrocinat per la franquícia "Rock'n'Roll" (Nova York, Edimburg, Lidboa, Los Ángeles...). La meva idea era fer una mitja marató, enganxar a la meva xicota en el 21 o així i acompanyar-la fins al final. Al final em van sortir entre 30 i 35 Km...

    La sortida era a la madrileña plaza de Colón. Acompanyo a la meva xicota (que sortia del primer calaix, darrera de la sortida d'èlit) i veiem que no hi ha guardarroba. L'arribada era al parque del Retiro així que els van posar allà (raro, ja que normalment els guardarrobes són furgonetes que després traslladen a l'arribada). Però, bé com, jo no corria em vaig encarregar de porar-ho. Ya que estamos, vaig fer els 3 Km de distància corrents.

    Arribo, deixo les coses i em disposo a marxar cao al meeting point amb l'Olga: el Km 19. En línia recta, 3.5Km més. Aquest cop vaig aprofitr per escalfar bé i caig fer unes qunates sèries d'intèrvals: 5x30"-90". Despué trote cochinero...

    Arribo al 19 al voltant del minut 40. El cap de cursa passarà pels voltants del 57" si no vaig errat, així que aprofito per fer uns skippings, russos, multisalts, escales i pixar... Sóc un puto friki!! Miro el rellotge, marquen les 9:58 i ja veig als africans!!! Van a 3'04" i ojo, que la marató de MAdrid no és gens plana. Podriem dir que si vols fer temps no vinguis a córrer aquesta Marató, però és molt guapa de fer i disfrutar.

    El següent grup passa a un ritme de 3'15", un forat considerable (més de 3 mnuts de diferència). El primer tio blanc va a un ritme de 3'28" aprox i ojo, no té menos de 45 anys!!

    L'Olga em diu que en aquesta ocasió no arriba tant bé de cames com a la Marató de l'any passat o la de Sevilla i que anirà a 5'-5'15". Així que començo a calcular temps de pas: 1h30'15", 1h35' i 1h39'45" epr als ritmes de 4'45", 5' i 5'15". L'Olga va sense pulsòmetre o podòmetre però ho clava: 1h40'. M'enganxo a ella i anem tirant pim pam.

    LA cursa és guapa, passa pels llocs més xulos de la ciutat, parque del retiro inclòs. Al passar pel Calderon posen l'himne de l'Atleti! Anem creuant-nos amg gent que coneix o que no, però anem saludant.

    Aixequem el peu del gas i ens dediquem a córrer mirant els edificis, el paissatge... Arribem a Atocha, queden només 2 Km. Això està fet! Ara queda el més divertit: la megapujada de 1.5Km d'Alfons XII des d'Atocha fins a l'entrada del parc del Retiro. I també, igual que va fer el Sualis amb el Del Pino, el zig-zag per esquivar als que vigilen qui porta dorsal i qui no!

    Ho aconseguim, entrem junts a meta. L'Olga està emocionada, com a cada Marató que acava, i ja van 5 ó 6! Ha esta divertit. En acabar la cursa porto uns 30Km, però per la tarda encara tindrem temps de caminar uns 4 ó 5 mes... Al dia següent no em puc ni moure, les meves cames no estan acostumades a aquestes distàncies, però estic content perquè m'he cascat una mitja marató (23Km en cursa) a un ritme en torn als 6' i no he passat de 140 pulsacions!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars