DUATLÓ DE BANYOLES


Hola,

amb molt retard us envio alguna foto i classisficacoió de la Duatló de Banyoles!!
Nomès dir que com sempre tenen una organització espectacular i que hi ha un ambient increíble.
La sortida a peu va ser força ràpida on ja es van posar al capdavant de la cursa un grup de favorits que anirien junts casi bé tot la cursa.
Jo vaig fer el meu primer tram a peu de 10kms com vaig poder i regulant per poder encarar la bicicleta amb moltes forçes i és així com ho vaig fer, però vaig pecar d'inexperiència i no vaig saber aprofitar els pocs relleus que feien els companys de cursa...total que em vaig cansar fins que al final el bessó esquerra se'm pujava, però no vaig dessistir i finalment vaig poder acabar els últims 5 kms a peu i amb bones sensacions.
Va ser una molt bona experiència on crec que vaig aprendre una bona lliçó!!
Classificació: http://www.triatlo.org/resultatstot.aspx?id=1223http://

També us passo un track de l'entrenament a mar d'avui!!No soc nadador però m'he atrevit a fer els 4000, aturant-me un parell de vegades per posar-me bé les ulleres!!!Molts salut a tots!!!
Track: http://connect.garmin.com/activity/164067129

Jaume.

Comentaris

  1. Enhorabona pel duatló crack!!! Com sempre... espectacular.
    No menys espectacular l´entreno de 4.000 m al mar i els 105 km de bici de després. Ets un pura classe! Pots estar ben tranquil perquè els 3 mig ironmans que tens per endavant els propers mesos els tens mamats! Gran pre-temporada i gran preparació. No oblidis descansar, és molt important per seguir motivat!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Àlex, com et vaig dir us agraeixo tot el suport moral, tots els ànims i consells que em doneu, perquè la veritat és que estic motivat pq tinc una gran equip i familia que sou la bomba!!Ara toca descansar, nomès faré una marxa de 10kms a peu demà dissabte per qui vulgui anar és a les 8 del matí des de els Camps de Pilans a l'Escala!!
    A les mitges iron faré el que podré, però m'hauré de regular, l'objectiu és arribar a la del Maresme al 100%!!
    Molta salut a tots SPARTRIANS!!

    ResponElimina
  3. Jaume, ets un crack!

    Per descomptat que lo del duatlo no te nom: el primer segment a 3:30 i l'ultim per sota de 4... Ets un portento!

    Pero el que mes m'alucina es el pas del Km a l'aigua. Rondant l'1'30" i l'ultim 1000 quasi be a 1'25"!! Tens una evolucio espectacular Jaume! Obviamnet t'espero a la marnaton aquest any!

    ResponElimina
  4. Jaume, ets un crack!

    Per descomptat que lo del duatlo no te nom: el primer segment a 3:30 i l'ultim per sota de 4... Ets un portento!

    Pero el que mes m'alucina es el pas del Km a l'aigua. Rondant l'1'30" i l'ultim 1000 quasi be a 1'25"!! Tens una evolucio espectacular Jaume! Obviamnet t'espero a la marnaton aquest any!

    ResponElimina
  5. Jaume!!! sense paraules!!!
    Es tot un orgull poder correr al la mateixa samarreta q tu i la resta de l'equip.
    Perdoneu si ultimament he estat una mica out.
    Tot i aixo puc dir q estic treballant per poder gaudir de correr amb vosaltres.


    Ara mes q mai:

    Sempre endavant!!!!

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies amics!!El pròxim cap de setmana debuto al triatló!!!Vaig a correr a Blanes, modelitat Sprint!!Vull veura'm a l'aigua abans que corri la half de Banbyoles del dia 29, tot un repte per mi!!!
    És un orgull tenir gent tan maca que et doni aquesta empenta i recolzament, portaré els nostres colors fins allà on pugui arribar!!!

    ResponElimina
  7. Puff! A quins nivells arribarem..!!? Això no para i amb els entrenaments inter-setmanals i les proves que anem fent, m'entra una trempera d'allò més! Bravo Jaume, Laura, Adrià, bravo Cata! bravo a tots i totes k no pareu i això és pur cor espartrià, com mola! Salut cracks i molta il·lusió! Em trec les bragues amb el resum Jaume.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars