Taules de Myers

Hola a tothom!

Buscant entre les fotos del meu móvil he trobat aquest parell de dues taules molt interessants. Me les va passar un colega del meu poble que es dedica a córrer maratons. Les he buscat per internet però no les he trobat, així que us adjunto les fotos. Us explico una mica.

La primera taula indica quin temps estimat un hauria de fer a la marató i a la mitja en funció del seu temps en un 10K. En el meu cas funciona a la perfecció jejeje! Entre 43'-44' el 10K i entre 1h35'-1h37' la mitja marató. Em complau saber que rondaria les 3h30' en una marató, si las piernas me aguantaran...

A la segona taula trobareu una informació molt útil de cara als entrenaments. Sabent quin és el vostre ritme de competició en un 10K (o bé en una mitja o en una marató i buscant l'equivalent en 10K a la primera taula) podreu trobar els ritmes d'entrenament idonis (cursa fàcil o cursa llindar).

Espero que us resulti d'utilitat. Salut i Km Spartirans!!

Comentaris

  1. Edu... és que no pares... un altre mes consecutiu t´emportes el "Friky premi"!! jajajaja... com em mola veure lo catxondo que et posen els números! Olé nuestro matemático-endorfínico-spartriano!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars