TRIATLÓ B BANYOLES 24.04.2012


Hola a tots!!

Aquest diumenge 29 d'abril es va correr la Triatló B Banyoles de mitja distància!!
Ja el dia abans vaig agafar la fragoneta i vaig passar tota la tarda per aquests paratges del Pla de l'Estany!!
Aprofitant que a les 19:45 feien brifing m'hi vaig passar i la gran sorpresa va ser que van treure metres al segment de la natació degut a la baixa temperatura de l'aigua, 3ºC menys de la temperatura mitja habitual  en aquestes dates, 13 graus!Total que finalment fariem els 1500 metres marcats per la federació, això volia dir que em treurien menys temps els cracs de l'aigua!
A la nit es va girar el temps amb força pluja i molt vent...ja tremolava per si no millorava el temps....però vaig dormir i a l'endemà ja sortia el sol tot i que feia vent i fred!!
Nervis i més nervis....quina quantitat i qualitat de gent!!Bestiaaaaaaaaal!!!!!
- A les 8:45 tots sortiem del moll de davant del camp de futbol una imatge impresionant, 600 persones allà preparats per el tret de sortida!!
A l'aigua encara em vaig trobar prou bé i tot i ser freda em va agradar...vaig sortit amb algun copa a la cara i un tall al llavi...jajaja les coses del directe!!Total que vaig sortir no se a quina posició (80 i algo) perquè els parcials encara no estàn penjats, però si que vaig sortir ben marejat com la gran majoria de gent que ens intentavem cambiar a boxes fent les mil i una!!!
- Vaig agafar la bici amb molta calma i seuretat, però la veritat és que em vaig trobar molt malament, les cames no em responien gens, no podia fer força i fins i tot mirava enrrera per si les havia perdut...quina sensació d'impotència, no paraven de passar-me i d'arrencar-me les pegatines!!!Hi ha gent que està fortíssima i quines bicis!!( posició dels 170 ).
- El segment a peu era guapíssim i amb un públic espectacular digne d'admirar, no hi havia moment per baixar el cap, una passada!!Vaif fer el cambi amb tranquilitat i poc a poc a agafar un ritme còmode, ja nomès tenia ganes d'acabar, no era el meu dia!!Tres voltes al circuit perimetral de l'estany!!No vaig parar d'avançar gent i més gent, això em va fer pujar la moral tot i el cansament!!Al final de tot entrada conjunta a meta amb el meu amic i company d'entrenaments del grup Esteve, Franc Jodar i  amb una 94 posició que algun dia milloraré i si més no la disfrutaré que d'això es tracta!!

Classificació: http://www.triatlo.org/federacio/images/12045adj_banyoles.pdfhttp://
Content per la preparació i experiència obtinguda que de cares a Getxo i Half Maresme m'ajudarà molt!!

Aquest video dedicat a tots vosaltres perquè sempre em doneu els vostres consells i suport moral que sempre es necessita!!
Una abraçada molt gran i molta força i salut!!!
Video: http://www.youtube.com/watch?v=xa-ssYLyo1c&feature=youtu.behttp://

Jaume

Comentaris

  1. Jaume!!! després de veure aquest video m´han agafat ganes de calçar-me el mono ara mateix!! Joder quin subidón que m´ha pegat!! Que tremoli Getxo que arriba un exèrcit d´spartrians disposats a arrassar!! El video està collonut! Gràcies pel regal que has deixat al blog!!
    Respecte al resultat, poc més et puc dir del què et dic sempre, ja saps que ens tens flipats a tots plegats. You don´t have limits!
    Franc, enhorabona a tu també! Quin parell de cracks esteu fets. Si un dia et repenses a còrrer amb algun altre Club, els spartrians t´esperen amb els braços oberts. Som una família petita, però fem molt de soroll!

    Aju, aju, aju!!!

    ResponElimina
  2. Jaume, ja ets un half!!!

    Felicitats, no hi ha paraules per tot el que estas aportan al club.
    No imagines les ganes que tinc de poder correr a Getxo la setmana venent amb la resta de Spartrians.

    Ja fatla menys.

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Fas gran al Club Jaume. Enhorabona.

    ResponElimina
  4. Be Jaume be ,estas fet un mascle.A getxo crec que no et seguirem ni fent tapas. Que se preparen los del norte que vamos pallá.

    ResponElimina
  5. Vamooooooooooooossss!!!jajaja!!Getxo no sabrà si pateix un terratremol o i si serem nosaltres que haurem arribat!!!
    Ja no queda res, disfrutarem moltíssim!!!!
    Salut!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars