ECOTRIMAD - Buitrago de Lozoya


Bon dia a tothom!!

Després de la meva incursió en la distància Olímpica i pico, torno a anar d'estrena: aquest cop relleus. M'he ajuntat amb 2 companys del Fitness Sports Triatlón per afrontar la distància mig Ironman de Buitrago de Lozoya, a la sierra de Madrid. De moment la distància sencera és molt per mi però fer un segment no és problema (en aquest cas la bici). És un bon equip: el swimer estimo que ho farà rondant els 30', jo espero baixar de les 3h30' iel nostre runner és una puta màquina!! El seu millor 21'1K el té en 1h16' (a3'36"). Ell diu que anirà lent, com a 3'50"... sin palabras...

És un circuit cabrón... vull dir, exigent, i m'hauré de posar les piles per encarar els 90Km amb 1500m de desnivell acumulat. Aquest cop comptaré amb una Spezialized per fer el segment! 

És just un dia abans de Getxo, així que us tindré al cap!! Molta sorta a tothom

Comentaris

  1. Edu, em fa mogollón d´il.lusió veure´t tan motivat! Tinc ganes de compartir cursa o travessa amb tu. Ets la repolla!!
    Encara que vesteixis de "lagarterana" com diu el dani, tens el cor "blau-spartrià" i això no hi ha res que ho pugui canviar.
    Una abraçada mestre!!

    ResponElimina
  2. Hola a tothom!

    El passat cap de setmana, coincidint amb Getxo, vaig participar per relleus a l'Ecotrimad. Puto Ecotrimad...

    Tenint en compte els que érem em va tocar fer la bici. El nedador més o menys com jo, va fer un temps prou bo (com 33', tenint en compte que hi havia quasi bé un Km de l'aigua a la T1) i el corredor un fora de sèrie: va marcar un temps de 1h26', 3er de t ots el 500 triatletes (només 2 d'èlit van correr menys d'un minut més ràpid que ell). La seva millor marca en una mitja és 1h16' així que ja podeu imaginar la duresa del circuit... El lastre del equipo fui yo! Arribava molt fluis de bici i notava com no tirava gens a les pujades. Els companys del club que feien el tri sencer em van treure uns 25' cadascun així i cap de cursa 45'. No eren ni 90Km, eren 75 amb 1600 de desnivell acumulat... Vaig rodar amb la bici del nedador (que la meva estava a Barcelona), amb les seves sabatilles (que m'anaven un número més petit i tenien la cala massa endavant) i sota un sol de justícia. Mueto estaba, mueto...

    Conclusió 1, que vaig fer una patèitca mitja de 27,5Km/h per cobrir els 75Km y tampoco era pa tanto. Conclusió 2, a mí no me veréis en esta distancia jamás. Jo sóc de curta. Ho vaig passar molt malament...

    Per sort no tot va ser patiment. La meva xicota corria en un altre equip. Ella feia la mitja marató i de les noies va ser una de les més ràpides (en èlit només la van guanyar 2 paies, la 1ª i la 2ª, pa flipar). A més va ser l'única persona que en arribara meta se li notava a la cara que volia córrer més, que li faltaven Km, i ca classificar la cursa com assequible; perquè us feu una idea, el president del club, que ha fet l'Ironman d'Austria, va catalogar la prova com la més dura, inclús més que l'IM, i el nostre corredor va dir que si hagués estat només una mitja (i no un tri sencer) ja hagués estat un puta merda de cursa... Pa flipar. En el vídeo de la seva arribada se la sent dient "yuhuuuuuuu" quan creua meta. Anava rient com si res!!

    Vaig disfrutar més veient-la a ella que jo mateix. A més, de regal insolació del 15!! L'Olga no, que como buena sangre extremeña que corre por sus venas está más negra que un tizón...

    En fi, aquest dissabte tinc cursa en la mateixa zona que el classificatori (Case de Campo). És un 10K amb una mica de desnivell. Imagino que se m'anirà a 45'. La nena també corre, fijo que baixa de 45'!!! És una maquineta!!

    Salut i Km!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars