TRIATLÓ SPRINT DE BLANES 22.04.2012

Hola,

El passat diumenge dia 22 d'abril es va disputar el segon Triatló de la Vila de Blanes, amb més de 550 corredors federats i no federats.
La veritat és que vaig tenir sort en quant es refereix a poder participar ja que vaig fer l'inscripció fora de periode i vaig estar a la llista d'espera fins als últims dies, però per una altra banda vaig estar de mala sort ja que em van posar a la segona sortida, que em perjudicaria sobretot al segment de bici.

A les 9:30 hores primera sortida dels èlit!! Una passada, quina explosivitat, quin ritme només sortir!!!La meva primera triatló i jo allà a sobre el mur mirant a aquelles bèsties...el cor m'anava a mil per hora!!!Sense paraules, de veritat vaig quedar sorprès de l'ambient i el nivell dels triatletes!!

Vista la primera sortida i ben emocionat vaig a anar a boxs per posar-me el neoprè i començar a escalfar... no vaig parar de parlar amb tots els companys de cursa que tenia al voltant, estava tan nerviós que només volia fer pipí a cada moment, jajaja!!

Doncs bé, tots a línea de platja a punt de sortir al toc de xiulet i a tope!!Com molts de vosaltres m'heu dit moltes vegades,,,és una mica estressant, cops per tots costats...passant per sobre de gent i viceversa. Molt asfixiant fins la primera boya on vaig poder agafar una mica de ritme i vaig començar a respirar com una persona normal, però sortint de la segona boya el gorro em va saltar i tonto de mi no em vaig aturar a posarme'l sinò que vaig continuar al el casquet a la mà, ( un desastre)!!
Arribant a la transició força enrrera i una mica marejat però sense haver-me preparat vaig a rribar a la bici amb el neoprè a punt per sortir i encarar les tres voltes urbanes de la ciutat de Blanes!!
 Un circuit ràpid i exigent per les dos pujades que hi habia els 4 canvis de sentit que feien que siguès trenca cames!!Em vaig sentir molt agust i tot i rodar totalment en solitari vaig sortir a una mitja de 34kms/h  i on no vaig parar d'atrapar a corredors fins al final, on m'esperava un ràpid i planer circuit a peu de 5 kms ple passeig marítim!!
No sabia en quina posició anava i vaig sortir a un bon ritme però sense estressar-me, per  acabar d'atrapar a la gent que tenia més aprop.
He de dir que em vaig confondre al final...on havia d'haver agafat una recta fins a arribar a meta, i vaig continuar com si volguès fer una tercera volta al circuit, total que vaig haver de fer mitja volta!!!jajaja anecdòtica total aquesta primera experiència, però que em va encantar i em va sorprendre molt acabar tercer de la meva sortida!

Ja sé que m'he enrrotllat molt i pot ser m'explico fatal i molt desordenat...només dir-vos que dedico aquesta estrena a tots vosaltres perquè sempre heu confiat en mi i m'animeu moltíssim sigui el resultat que sigui el que aconsegueixi. Feu que tot sigui més fàcil i emotiu, això si que és un gran equip!!!
 En resum, una passada i amb ganes de còrrer a Banyoles i Getxo seguidament de la Half Maresme!!!Desprès paròn!!


Classificació masculina general amb parcials:

http://www.triatlo.org/resultats.aspx?s=V&id=12040&temp

Molta salut,


Ja us passaré alguna foto més xula feta pel Club Triatló Blanes.

Comentaris

  1. Jaume, primer de tot... Felicitats per l´estrena! Ho has aconseguit. L´aigua ja no és cap barrera per tu! I a sobre ho has fet d´una forma excel.lent, posant el nom del Club ben a dalt de la classificació. Sense paraules. Ets un esportista i un atleta de cap a peus!
    La crònica collonuda.... descrpció molt real del què ens ha passat a tots algun cop. Com diria en Josep Maria (pare d´en Raimon)... "forma part del programa". De fet, jo encara em segueixo pixant a saco cada cop que em toca competir. El meu neopré sempre surt escalfadet en tots els triatlons.
    A la bici i la carrera a peu ens estàs acostumant malament, fots uns temps brutals!
    Gràcies per donar-li tanta salsa al Club. Hem fitxat a una gran persona i un gran triatleta! Gràcies a tu per disfrutar del camí al nostre costat!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies intentaré continuar gaudint així de l'esport i amb vosaltres sempre que pugui!!
    Per cert a la triatló de St. Feliu dubto que hi participi, treballo de nits i és una setmana que hauria de reposar ja que arribaré de Getxo i en dos setmanes em planto a la Half Maresme puntuable al Campionat del mòn de polis i bombers, que miraré d'arribar al meu punt màxim!!
    Una abraçada a tots!!Salut!!

    ResponElimina
  3. Jaume!!!

    Una altre vegada felicitats, poc més queda a dir després de les paraules de l'Edu que comparteixo de principi a final.
    Es un orgull estar en el mateix equip que un crack com tu i espero podem gaudir plegats a Getxo sota el nostre nom.

    SEMPRE ENDAVANT!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars