REEDICIÓ DE SAMARRETA (2011)

Ja fa més de dos anys que vem treure la primera samarreta spartriana (la tècnica de color blanc). De fet, encara no estavem constituits ni com a Club. Des de llavors heu sigut molts els spartrians que us heu anat unint en aquesta aventura. Per aquest motiu, posem a la disposició de qui vulgui l´oportunitat de poder fer-se amb la reedició d´aquesta.


Aquest cop hem tancat l´acord amb Viator i es tracta d´una samarreta tècnica de qualitat, de color blanc i amb els logos estampats que veieu a les fotos de més a dalt.


El preu de la samarreta és de 23 euros.


Qui vulgui pot anar a provar-se-la a Trienjoy. Allà tindran un model de mostra (sense els logos).


Peticions a través del Blog o de l´e-mail spartrians@gmail.com


Ingressos, on sempre, al compte del Club: 2100.6830.80.0100039117

Comentaris

  1. L´antiga està començant a patir l´ús, així que jo en vull una i l´Anna també.

    ResponElimina
  2. Buenas!!!

    Sofi y iden así queremos 1 más!!!

    Ya van 4!!!

    Un abrazo

    ResponElimina
  3. Quería decir Sofi y yo!!! 1 más cada uno

    ResponElimina
  4. Yo en vull una!!!

    A l'ingrés, quin concepte voleu que consti? Us faig l'ingrés quan m'ho digueu.

    Salut!!

    ResponElimina
  5. Edu! Ja us avisarem per fer l´ingrés. De moment només saber quantes en volem.

    ResponElimina
  6. Una altre per mi! El que no se és quina talla... Ja em deixaràs veure la teva no Alex?? ;-)

    ResponElimina
  7. Ja que sóm semi-professionals, ens equiparem amb una bona samarreta tant reclamada del nostre club!!!
    Ara que blanca.......a mi no m'agrada gaire el blanc ehhhh, a part que engreixa!!! M'agrada més el blaugrana o vermell xD
    Quina talla ens recomanes Alex? Jo calço una 120 de pit!!!, perdó dic una M de les vermelles de run run run.....
    Tu Capri?¿

    ResponElimina
  8. Talles de moment N.P.I.
    Jo m´agafaré una M. Sempre m´agafo la mateixa talla. Quan algú vagi a provar-la sabrem més o menys com son els tallatges. Abans de fer res farem un grup per e-mail per acabar de rematar el tema i sortir de dubtes.

    ResponElimina
  9. Jo en voldré una, talla "M".Aviseu i faig ingrès!!Gràcies!!

    ResponElimina
  10. Jo també faig l'M del Run run run... jejeje

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars