RESULTAT DUATLÓ MAÇANET DE CABRENYS







Hola companys!

El passat diumenge es va fer una duatló de muntanya molt maca a Maçanet de Cabrenys.La cursa consistia en un recorregut de 20kms de BTT, 3,7 a peu i finalment 7 més de BTT.Com era d'esperar hi havia corredors de BTT de la provincia i tot i no haver participat gaire gent els 15 primers de la BTT van mostrar la seva habilitat sobre les dues rodes a un bon nivell.
La sortida va ser força ràpida i amb baixades 100% ciclables des del primer km, sincerament no m'he trobat gens bé a sobra la bici, em falta entreno a la muntanya!!
El tram a peu va ser molt ràpid amb algun puja-baixa maco, on vaig poder retallar distàncies, però que no va ser suficient ja que al tornar sobra la bici em van tornar a passar algunes fieres!!
Finalment una 12a posició amb un temps de 1h 43min. i 26segons a casi bé 10 mnuts del primer.
Un bon dia i una molt bona retrobada amb molts amics de la BTT!!
Us adjunto alguna foto!

Salut!!
Jaume

Comentaris

  1. Avui per avui ets el membre més actiu del Club! Ole tu! Com sempre, gran temps i gran posició. Ens estàs malacostumant!!
    Enhorabona!! Ens veiem ben aviat crack!!!

    ResponElimina
  2. Ets un toro Jaume. Enhorabona! Ja tinc ganes de que ens coneixem. A veure si a l'entreno de natacio del dia 30.

    Crack!

    ResponElimina
  3. Gràcies companys!!
    Faig el que puc i el que m'agrada, nomès a canvi dels bons moments que es comparteixen i pels bons companys i amics que es fan en aquest mòn de l'esport!!
    No espereu gaire de mi, perquè amb tota sinceritat, no soc més ni menys que ningú, simplement ara puc entrenar una mica més, que no soc la èlit,jejeje!
    Ens veiem divendres al mega entrenooooo!!Salut!!

    ResponElimina
  4. El Jaume ens guanyara a tots de carrer
    Perdoneu pero algu ho havia de dir

    ResponElimina
  5. Bueno como secretario del club y haciendo gala de mi gran relación con el PRESIDENTE!!!
    Este es un mensaje para todo el club:

    A JAUME QUE NO LE FALTE DE NADA!!!!!!!!!!!

    jejeje

    Un abrazo y felicidades Jaume.

    Dani

    ResponElimina
  6. Jajajaja, gràcies a tots, però no vull guanyar a ningú!!
    Ja estic tremolant per l'entreno de divendres...ens hi veiem!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars