Spartrians a Spotify


Hola a tothom!!

Gràcies al David Capristan ara coneixem una manera molt àgil d'aportar idees musicals per a la creació del CD Música Spartriana Vol. 2.

He creat una llista per compartir amb tots aquells que tingueu usuari d'Spotify. Es diu Spartrians!. Només m'heu de dir quin és l'usuari i us la passo (Capri, suposo que tú també podràs compartir-la ara que la tens entre les teves). D'aquesta manera si se us acudeix qualsevol cançó només haureu d'accedir a Spotify i arrossegar-la a la llista compartida. Jo ho veuré al moment! (pels que tingue compte de gmail, és molt semblant al funcionament dels Documents de Google).

A part d'això, a l'Spotify es poden publicar llistes pròpies (sense necessitat de compartir-les). Jo en tinc unes quantes! Així els uns podreu xafardejar els gustos musicals dels altres i, qui sap, ampliar les vostres llistes!

En fi, espero que d'aquesta manera evitem anar afegint comentaris en una entrada blog per dir temes de cançons. L'únic que necessito és, doncs, el vostre usuari d'Spotify per compartir la llista amb vosaltres i que tots la pogueu administrar. De moment ja he tingut en compte esl que m'heu anat dient.

Capri, ets un crack!!

Comentaris

  1. La llista "Spartrians!" l'he pensada per al CD principal.

    N'estic organitzant d'altres amb cançons que puguin servir per a la creació de sessions d'spinning. De fet en tinc una de House en construcció compartida amb la melòmana de l'Alexia, però segurament en munti més d'altres estils.

    Gràcies a tothom per la vostra ajuda!! Espero que d'aquesta manera sigui molt més àgil per a tothom!

    Salut companyes i companys!!

    ResponElimina
  2. Si, si la tens compartida amb mi però aquesta melòmana ara és la més cateta de tots!!! No la trobo!!! Jaja

    ResponElimina
  3. Alèxia, mira-ho ara! Has de poder veure-ho. Com sóc una mica soca no t'ho havia enviat bé, jejejeje.

    ResponElimina
  4. Ostres Edu em faràs posar vermell!!! Només ho vaig consultar a algun tutorial que vaig trobar!! Res de l'altre mon!! Ara a veure si li fotem canya i així vaig variant la música per anar a còrrer... Perque un cd per fer tandes és demanar massa no?? Per exemple 5' + 1' de recuperaciò... Sóc molt fricky ho se... hahaha

    ResponElimina
  5. http://open.spotify.com/user/eduard.navarro/playlist/254iqnK4VcQ7HLnXVuaL1J Aquest és l'enllaç a la llista d'spotify per a qui el vulgui! Per cert Edu, el logo és una passada!!! Ets un crack!!!

    ResponElimina
  6. familia no se com pasaros el meu usuari d'spotify , penso que es Diego Romero Godinez,
    lo de tenir un CD per entrenar o trovo mes q genial, ja penso en entrenos de bici animats amb musica.
    bye

    ResponElimina
  7. ara sí que veig que haig de deixar el càrrec de presi ... fins i tot el Dídac sap de què parleu!!!David, necessito reciclatge!!! El dijous em fas un mini "tutorial" (qué profesioná).

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars