Sant Silvestre Cadaqués 2011

Bon any nou a tothom!!

No podríem acabar millor l'any!!! En l'última cursa de l'any hi hem participat el presi, en Dídac i jo (David), els temps no els sabem perquè cap dels tres portàvem rellotge però això ha estat el menys important! La veritat és que el recorregut ha sigut una mica durillo... o som nosaltres que encara notem els torrons però l'entorn és inmillorable i amb un dia espectacular!!





Només queda desitjar a tots els espartrians un bon 2012 i que poguem complir tots els reptes que ens proposem!! Siguin esportius o no!! Una forta abraçada a tothom!!

Comentaris

  1. Ei SPARTRIANS!!Feliç any nou!!!M'en alegro moltíssim per la recta final del 2011, una St.Silvestre és ideal per despedir l'any, per retrobar-se amb els companys i amics i gaudir com ho heu fet,com bé heu dit el temps és el de menys, el més important és viure el moment!!Cadaquès és preciòs!!
    Una abraçada ben forta a tots i que tinguem tots un feliç any, i amb molta salut!!

    ResponElimina
  2. Gran forma d´acabar l´any entre amics!!!
    Ha estat un finde complet en tots els sentits!!
    Entreno collonut divendres a la piscina + sopar de germanor i dissabte sant silvestre a Cadcaqués!
    David, passa´m les fotikis per e-mail que així me les guardaré de record!
    Avui diumenge he sortit en bici de carretera per carreteres empordaneses. Una ruta molt i molt xula que em van ensenyar uns colegues de l´Adrià! Si algun diumenge al matí voleu podiem organitzar una sortideta d´uns 80-90 km per aquesta zona. Molt poc tràfic i paissatge BRUTAL!
    Què us sembla el proper diumenge? Una rodadeta xino xano per la zona?

    ResponElimina
  3. Bon any nou Spartrianes i Spartrians!!

    Em sumo a les paraules del Jaume i del presi. Gran forma d'acabar l'any amb molt bona companyia! Dono fe de lo divertit i ben portat de l'entreno de divendres i del gran sopar a base d'hamburguesa "La Punxa", cervesa isotonica i suis.

    Tambe jo vaig correr la San Silvestre, la dels Nassos, a Barcelona. El mes bonic de la prova es que es corre a la posta de sol. Em vaig trobar en Jordi i vam poder xerrar una estoneta i escalfar
    uns 5 minutets.

    En fi, gran manera d'acabar l'any!! Una abraçada a tothom i els millors desitjos per aquest 2012!! Salut companys!!

    ResponElimina
  4. Bueno nois!!!

    Bon any a tothom, que amb constància, ganes i força, segur que ho serà.
    Per a mi s'ha acabat el paron de temporada aixi que ja tinc les bambes llestes per començar a preparar allò que més m'agrada!!!

    Avui comença la meva cursa!!
    No oblidem que el premi no es la arribada, sino el camí que porta fins a ella!!

    Com es diu cap a Santiago, BON CAMÍ!!!!

    SEMPRE ENDAVANT!!!

    ResponElimina
  5. familia hem de repetir algun entreno junts!!!!
    compteu amb mi per aquest diumenge
    salut

    ResponElimina
  6. OK!!! Adrià, ja som dos almenys!!!

    ResponElimina
  7. Us fa sortida desde BP de Viladamat fins St.Pere de Rodes (Torroella Fluvià, Siurana, Riumors, Fortià, Pedret, Marzà, Vilajuiga, St.Pere de Rodes i tornar). Adrià, l´hora la poses tu que vens de més lluny. Calculo que sortiran uns 100 km.

    Jaume, proposa una ruta tu si vols i la podem fer enlloc d´aquesta. Tu et coneixes alt i baix Empordà molt bé.

    Això si, xino xano que esteu molt forts cabrons!!

    ResponElimina
  8. Aquesta ruta que has dit està perfecte!!ja en farem d'altres més endavant!!Li diré al Sr.Rivera a veura si pot apuntar-se!!

    ResponElimina
  9. Jo sóc baixa per lesió.... peró a les próximes m'apunto!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars