102ª Copa Nadal al Port de Barcelona


Hola nedadores i nedadors!!

Com cada Nadal des de fa ja més de 100 anys se celebra la tradicional Travessa del Port de Barcelona o Copa Nadal. És una prova molt divertida on força gent es disfressa de Pare Noel i fa una mica el pollastre!! Són només 200 metres de recorregut en aigües obertes des d'una barcassa muntada al costat de l'emblemàtic Portal de la Pau i transcorre en paral·lel a la passarela de la Rambla de Mar. El neoprè està prohibit, jajajajaja!!! Corres que te las pelas!!!

Podeu trobar més informació aquí.

Salut!!

Comentaris

  1. Les dates són horribles per quadrar res, ho sé, però segur que hi ha algún malalt com jo que estarà per Barcelona que hi anirà. De fet jo ja m'he apuntat!

    Dani!! Que es a las 11 y tu vives no muy lejos, amooooossssssssssss!!!

    ResponElimina
  2. Claro tío! Ademas, te la quita del tiron. La temperatura del agua es ideal!

    ResponElimina
  3. Això ho veig fet a mida pel nostre Sualis.... una cosa tradicional de la seva ciutat, que fa país i on pot fer catxondeo!

    ResponElimina
  4. Collons quina pressió presi.. esteu ben folls! Malgrat aquests reptes son pel record, com quan a la masia a la Vall de'n Bas, més de 10 titoles es van quedar en pallaringues..
    Vinga ja som l'Edu, el Dani i jo! Prometo sorpresa al meu bayador, vamos Cata que desprès els galets ens tornaran la tremperatura corporal!
    Bon Nadal guapississim@s!

    ResponElimina
  5. Per descomptat el Minga-llon no hi pot faltar..

    ResponElimina
  6. Ostia doncs ja som uns quants!! Jo em passaré a recollir dorsals i tota la pesca el dissabte pel matí.

    Dani, nos pasamos por Tri-enjoy a la vuelta?

    ResponElimina
  7. Jordi, que no saps que sóc com el Capità Aranya.... que a tots embarca i es queda a Espanya...

    ResponElimina
  8. Ja estan els resultats de la Copa Nadal!! Al final he quedat el 9 de 79!!! Un temps de 3'20".

    Això sí, mala organitació per a la presa de temps. Es neda sense xip i la sortida de l'aigua es fa d'un en un. Jo en arribar tenia 3 davant meu, i fins que no em van agafar el nº de dorsal van passar uns segons. El pitjor va ser els de més enrera, que es liava un coll d'ampolla!! Un amic meu va nedar en 3'45" (portava pulsòmetre) i el temps que li han agafat és 4'55"!! En fi, almenys l'ordre és correcte.

    Però bé, donant per bo el meu temps, tenint en compte el temps del Dani Serra (2'16") i que en un 200 aigües obertes nedarà a 55" o 1', realment hi havia entre 230 i 250 m. Així que estimo que vaig nedar entre 1'25" i 1'30"!! Puta mare!!

    Àlex, ho poso tot això sobretot per tú, que sé que et poses cuando hago numeritos!!

    Una abraçada Spatrianes i Spartrans!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars