Música Spartriana Vol. 2


Bon dia a tothom!

Després de l'èxit del CD de música Spartriana (el porto al cotxe i no paro, no paro!!!) he estat pensant en fer un volum 2. Porto un mes i escaig amb el Shazam a muerte: al cotxe, per la tele, la ràdio o pel carrer; cançó que sento, que em mola o em resulta suggeridora, música que intento reconèixer amb l'aplició del mòvil per després buscar-la.

Ja tinc una llista prou gran. Són cançons animades, sobretot clàssics del rock (Guns 'n' Roses, Scorpions, Mägo de Oz, Eagles, Red Hot Chillie Peppers) i una mica de música més alternativa, indie... (Franz Ferdinand, The Temper Trap, The Postal Service).

M'agradaria tenir-la tancada abans que acabi l'any, per poder fer una tirada per tots els Spartrians. Si us plau, suggeriments!! M'agradaria que tots hi digueu la vostra, perquè així el CD seria una mica de tothom. A més, crec que hauríem d'incloure-hi més temes de Big Geisha!

Salut i una abraçada per tothom!

Comentaris

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Espero que us moli la idea. La meva intenció és plasmar en un CD tot un any de competicions, entrenaments, companyerisme, diversió... tots i cadascun dels valors Spartrians que he tingut la sort de sentir i experimentar durant el meu primer any amb vosaltres. Merci a tothom pels moments viscuts aquest darrer semestre!

    Us deixo la llista que estic treballant, perquè li doneu el vist-i-plau:

    The Postal Service - Such great heights
    The Temper Trap - Sweet disposition
    Australian Blonde - Chup Chup
    Klaxons - Golden skans
    Franz Ferdinand - Take me out
    Guns N' Roses - Sweet child of mine
    Joan Jett & The Blackhearts - I love rock n' roll
    Scorpions - Still loving you
    Mägo de Oz - La costa del silencio
    The Offspring - Come out and play
    The President of the United States - Lump
    T. Rex - Get it on
    Free - All right now
    Red Hot Chili Peppers - Otherside
    Michel Teló - Ai se eu te pego

    Ja em direu!! Mostruos, que sois unos mostruos!! Però no de lletjos eh? Salut!!

    ResponElimina
  3. Se m'estan acudint idees noves en relació amb la música!! A veure si em dóna temps de fer-ho tot abans de cap d'any...

    Fa 6 anys em vaig treure el títol de monitor de Spinning. Gràcies a això vaig aprendre a preparar sessions d'entrenamente de diversa tipologia: aeròbiques baixa i alta, intervàliques intensives i extensives, fartleks, específiques de muntanya i inlús sessions de recuperació activa.

    A l'hivern, que fa més fred, molts ciclistes opten per una alternativa a les sortides: l'spinning i/o el rodillo. Evidentment és molt més avorrit (no hi ha paisatge) així que la música ajuda molt!

    He pensat fer un segon CD (en fase de creació des d'ara, jeje) amb música de determinats BPM (Àlex, això va per tú que sé que quan em poso friki te pones mogollón).

    La idea de base és la mateixa que la de l'spinning: fer un treball aeròbic controlat (zones FC determinades) durant temps mitjos (3'-5' per track), suplint l'acció del cadenciòmetre pels BPM d'una cançó. A més la música és animadeta (normalment house, dance o electrònica tot ique jo he fet classes d'spinning amb Offstring), dóna un puntet de motivació extra!! Així, a part de la música muntaria alguns tracks de so amb sessions d'spinning.

    Bé, us animo a què em doneu la vostra opinió, cançons... idees en general.

    Moltes gràcies a tots!! Salut!!

    ResponElimina
  4. Edu!!!

    Eres un crack!!! Me parece una iniciativa genial, puedes contar conmigo para todo lo que necesites. Ya sabes, estamos en contacto y cuenta conmigo!!!

    Un abrazo!!

    Dani

    ResponElimina
  5. Edu, he estado escuchando los temas!!!

    Geniales, luego los comentamos y te doy mis ideas.

    Un abrazo

    ResponElimina
  6. Fenomenal Dani. Muchas gracias crack!!

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Ostres Edu quina passada!!! Yo quiero unooo!!! Una altra idea pels que tinguem spotify és fer una llista i penjar el link per a tothom! Vaya cracks!!!!

    ResponElimina
  9. Capri , collonut !! A mes no sera difícil perque de fet la llista l'estic muntant des de l'spotify. Ho farem, si senyor!! Merci per la idea!!

    ResponElimina
  10. fantastica idea.gran sweet child o'mine!!.
    Adria

    ResponElimina
  11. Edu, hi penso i et faig alguna proposta! OLE TU!! Quines ganes de tenir-lo!! El tema de cançons motivants rollo "spining"... molt gran!!!

    Com mola que siguem més els que gestionem el Blog! Això s´anima!!
    Jordi Parellada, tu que ets un friky de l´informàtica, diga-li a l´Alèxia que et dongui accés i així ens ajudes a donar-li vida! Si algú en té ganes només ho ha de dir!

    ResponElimina
  12. Que grans sóm!!!
    Jo proposo alguna de Coldplay:
    - Viva la Vida
    - In my place
    - Every Teardrop Is A Waterfall
    i Llavors per els mes "canyerus", Linkin Park
    - In the end
    - Numb

    Que me'n digueu de la meva proposta més juvenil?
    Be Spartrian my friend!!

    Sant Silvestre a Cadaques!!!!

    ResponElimina
  13. Si me'n poses alguna de Love of Lesbian ja serà.... jajaja No saps que has fet demanant cançons... et marejarem!!! Iu de Coldplay em quedo ara mateix amb Every Teardrop Is A Waterfall com a cançó més motivadora!! Edu lo de l'Spotify és perqué en sóc un viciat!!!! jajaja
    Una abraçada i FORÇA BARÇA!!! (Ara mateix amb samarreta, jersei i calçotets i tot!!)

    ResponElimina
  14. Iu (Coldplay i Linkin Park), Capri (Love of Lesbian) i Alèxia (Kenny Loggins); suggeriments inclosos!!

    La lista va creixent. Així que tingui temps miro de crear un vincle des de l'spotify, a veure si podem compartir-lo online i alimenatar-lo entre tots.

    Si veig que no és possible (Capri, dona'm un cop de mà que jo sóc molt inútil per aquestes coses) genero un document des de google i el comparteixo amb tots.

    Salut i merci per les idees!!

    PS: Capri, Love of Lesbian és la canya!!! No ho havia sentit mai però m'estic viciant. El remix de Club de fans de John Boy em recorda molt a algunes cançons d'Alaska (no totes) i una miqueta a Zenttric. Molt bo!!

    ResponElimina
  15. Molt d'acord en els temazos que s'han triat! Reflexen grans moments de grans fites que hem passai i passarem! l'espero amb candeletes!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars