Marató Barcelona / Sant Silvestre Cadaqués

Hola a tothom!

Segons m'ha comentat l'Àlex hi ha més Spartrians que volen còrrer la Marató Barcelona! Jo fa un parell de setmanes que estic seguint el pla d'entrenament que ofereix la mateixa pàgina web per a baixar de 4 hores. A veure si tenim l'oportunitat de coincidir a alguna mitja marató i entrenar-nos junts, tot i la distància. Ús adjunto una web que per a mi ha estat un bon desobriment http://www.lamaratopasapas.com/ I per últim una altre entrada al calendari (que jo no he pogut fer... Alèxia S.O.S!!) el KomandoEmpordà ja s'ha inscrit a la Sant Silvestre de Cadaqués, el 31 de Desembre a les 11h, són 10 km i és gratuïta, animeu-vos a passar l'últim dia de l'any a un dels pobles més bonics de l'Empordà! I us ho diu un Rosinc... hehehe
Fins aviat i BONES FESTES A TOTHOM!!

Comentaris

  1. La Marató de BCN en David Sierra segur que la fa. El Víctor la va fer l´any passat i molt segur que hi repetiex. Ara nom ´enrecordo de qui més, però em sónen un parell d´spartrians més (Àlex Saldes?).
    Sant Silvestre segurament hi vindré amb en Dídac. Demà miro d´apuntar-me. També faré inscripció per la Duatló de Viladecans.
    Merci David!

    ResponElimina
  2. Ostres!! Última cursa de l'any amb la companyia del presi!! Quina pressiò Iu!! Jeje no puc imaginar millor manera de finalitzà l'any!! Animeu-vos que només per visitar Cadaqués ja val la pena!!

    ResponElimina
  3. Hola soc el Fausto Berini.
    Jo m'he apuntat a la Marató de Barcelona i la de París (15 abril). La meva intenció es pendre-me-les amb calma i que em serveixin d'entreno per La Half Challenger del Maresme del 28 de maig.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars